Business Development Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile InStore Media active.


Vezi toate job-urile Business Development Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: InStore Media
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.12.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Livram inovatie si schimbam experienta in-store prin serviciile si solutiile nostre. Avem misiunea de a transforma viziunea clientilor nostri in rezultate. Suntem consecinta ingeniozitatii, al unui know-how valoros acumulat in publicitatea in-store din piata locala si CEE, dar si al unei doze remarcabile de munca.

    Ne dorim sa producem o schimbare pozitiva in industria de Retail&FMCG, dar si la nivel de individ, echipa si organizatie.
    Vrem in echipa noastra colegi noi, cu sau fara experienta, cu un mindset fresh si pusi pe fapte mari.

    Incurajam flexibilitatea, atitudinea de problem solver si dezvoltarea continua. Daca toate aceste lucruri se potrivesc cu usurinta agendei tale/felului tau de a fi, suntem foarte interesati sa te cunoastem!

    Cerinte

    Educatie: student sau absolvent de studii superioare
    - Abilitati de comunicare foarte bine dezvoltate, atat scris cat si verbal
    - Abilitati de relationare, spirit de echipa si o abordare proactiva
    - Abilitati de planificare, ordonare si organizare
    - Abilitatea de a respecta termene limita, de a prioritiza si a se concentra pe realizarea sarcinilor multiple
    - Un bun echilibru emotional si abilitatea de a face fata cu usurinta stresului
    - Cunostinte bune de operare PC (MS Office - în special Excel si PowerPoint)
    - Limba engleza — avansat
    Cerinte preferabile:
    - Experienta in management de proiecte (abilitati de planificare si organizare)
    - Permis de conducere categoria B

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Ofera suport in dezvoltarea de noi proiecte si in gestionarea proceselor comerciale din cadrul companiei
    - Gestioneaza fluxul de comunicare atat in interiorul cat si in exteriorul companiei
    - Contribuie la dezvoltarea unui nou website pentru companie
    - Pregateste si imbunatateste constant prezentarile folosite in cadrul companiei
    - Pregateste rapoarte de monitorizare a presei zilnice si le distribuie catre colegi, in functie de departamentul si de interesul acestora
    - Selecteaza informatiile necesare si pregateste rapoarte si analize pe subiecte de interes din zona de retail, FMCG, etc
    - Contribuie la gestionarea bazelor de date si a informatiilor din intranet si OpenERP
    - Initiaza comunicarea in vederea explorarii de colaborari cu posibili parteneri
    - Stabileste intalniri, tine evidenta celor discutate si contribuie activ la punerea in aplicare a actiunilor agreate
    -Pregateste planuri de activitate pentru desfasurarea proiectului, inclusiv resursele necesare implementarii
    - Monitorizeaza progresul fata de obiectivele propuse si asigura circulatia informatiei catre toti cei implicati in derulalrea proiectului, organizand periodic intalniri cu acestia
    - Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiectele pe care le coordoneaza

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (278)