Controlor de gestiune - Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Controlor de gestiune - Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 14.04.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Daca te consideri o persoana organizata, riguroasa, cu o capacitate ridicata de analiza si sinteza, atenta la detalii si cu un simt ridicat al responsabilitatii, te asteptam pentru a te alatura echipei de Control de gestiune VEO, la sediul nostru din Iasi.

    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie sa ai :
    - Cunostinte de limba franceza ( nivel B1 - B2);
    - Experienta in domeniul economic si cunostintele SAP constituie un real avantaj;
    - Cunostinte solide de operare PC ( pachet Microsoft Office - prioritar Excel) ;
    - Capacitate de aplicare a procedurilor de lucru;
    Capacitate de a urmari si interpreta indicatorii de performanta;

    Responsabilitati

    Ref (R52105001140);
    - Colectarea si sintetizarea datelor preliminare in vederea elaborarii rapoartelor specifice;
    - Elaborarea de rapoarte saptamanale pentru a determina indicatori de performanta pe diverse activitati ale clientului;
    - Realizarea de studii si situatii specifice in vederea sustinerii responsabililor operationali in luarea deciziilor;
    - Analiza diferentelor intre obiectivele prevazute si rezultatele constatate, cu scopul de a monitoriza si cuantifica performanta activitatii.

    Alte informatii

    BENEFICII :
    - Formare la nivel international;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a carierei intr un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Cursuri gratuite de limba franceza;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractiv

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote