Procurer (Entry Level)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Procurer (Entry Level) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.12.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
- Absolvent de facultate
- De preferat, experienta profesionala anterioara
- Fluenta in limba engleza, cunoasterea unei alte limbi straine este considerata un avantaj
- Cunostinte solide operare a calculatorului si a pachetului Microsoft (Windows, Outlook, Office, etc.)
- Cunostinte SAP sunt un plus
COMPETENTE
- Intelegerea felului in care se desfasoara activitatile in mediul near/offshore
- Experienta de lucru cu proceduri si reguli
- Excelente abilitati de comunicare si orientare spre client
- Responsibilitate fata de business pentru a asigura respectarea procedurilor interne ale companiei
- Cunostinte bune in administrarea afacerii
- Competente organizatorice si interpersonale
- Capacitate ridicata de rezistenta la stres si abilitati de lucru in echipa
- Asigura verificarea si functionalitatea tuturor aspectelor relevante ale ordinelor/ veniturilor/ procesului, precum si conformitatea cu politicile companiei.
- Mentinerea unui nivel inalt de satisfacere a clientului prin intermediul unei comunicari proactive precum si o acuratete sporita a datelor.
- Preluarea completa a responsabilitatilor de Back Office (BO) si coordonarea activitatilor pe intreg fluxul de process ce include implicarea partenerilor interni si externi. Aplicarea si utilizarea in mod activ a proceselor interne si externe precum si acordarea de suport pentru intrebarile primite din partea clientilor.
- Asigurarea interfetei intre departamentul de business, departamentul de distributie, departamentul de dezvoltare si client. Asigurarea ca toate intrebarile vor primi un raspuns.
- Asigura verificarea, functionalitatea, controlul business-ului si conformitatea cu cerintele auditului avand ca scop securizarea companiei din punct de vedere financiar.
- Asigurarea responsabilitatilor administrative pentru realizarea contractelor de suport. Asigurarea ca aceste contracte sunt realizate corect din punct de vedere comercial si legal, in conformitate cu politicile si procedurile de suport ale clientilor companiei.
- Ocazional, va fi preluata coordonarea din punct de vedere administrativ pentru proiectele clientilor.
- Procesele care vor fi adaptate pentru nevoile clientilor vor fi dezvoltate in contextul unei gestionari eficace.
- Asigurarea optimizarii proceselor si tranferarea cunostintelor intre toate partile implicate in proces.
- Asigurarea mentenantei corecte a contractelor in cadrul sistemelor SAP.
- Functioneaza ca punct de contact pentru C&C, departamentul de distributie, departamentul financiar, CRS.
- Prezentarea si escaladarea subiectelor aflate in aria de responsabilitate a echipei de management, a propriei echipe si a celor adiacente.
- Initierea si participarea la intruniri interdisciplinare.
- Alinierea la standardele ale conduitei in afaceri.
- Cunoasterea si alinierea la valorile companiei.
- Cunoasterea si utilizarea canalelor de comunicare interne companiei, pentru a se asigura de respectarea politicilor si procedurilor companiei.
- Analizarea proceselor si a studiilor de afaceri cu scopul imbunatatirii procesului.
- Furnizarea de training si indrumare online pentru clienti.
- Asigurarea ca toate documentele sunt tiparite / stocate / trimise in timp util.
- Extragerea si prelucrarea de date, prin rapoarte cerute de catre management sau clientii interni
- Verificarea concordantei dintre tichetul plasat pe workflow si documentele atasate
- Verificarea documentelor, in ceea ce priveste validitatea, semnatura, descrierea bunurilor/serviciilor cerute, suma
- Intocmirea comenzilor pe baza documentelor primite
- Verificarea facturilor primite de la vendori
- Aprobarea sau respingerea (cu un comentariu corespunzator) facturilor
Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Data Processor/Operator Introducere Date - Studyportals Aplica fara CV | |
Oracle Summer School Bucharest (non-technical background) Aplica fara CV | |
GAcademy - Language upskilling program for French speakers (Bucharest, RO) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (130) |
Raporteaza eroarea la