Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nexus Electronics active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Nexus Electronics
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Nexus Electronics SRL este companie romaneasca, cu expertiza in dezvoltarea de sisteme informatice pentru reducerea costurilor operationale. Fondata in 2006, firma are in momentul de fata in portofoliu sistemul de Management si Monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule - Nexus GPS Tracking, aplicatia Android pentru monitorizarea telefoanelor mobile - Nexus Locator si Zimplu CRM - aplicatia pentru managementul relatiilor cu clientii. Succesul nostru se datoreaza profesionalismului, seriozitatii si flexibilitatii cu care echipa Nexus trateaza orice solicitare din partea Clientilor.

    Cerinte

    Studii medii sau superioare
    Cunostinte avansate de operare pc (pachetul microsoft office, outlook express)
    Cunostinte de contabilitate primara
    Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
    Rezistenta la stres
    Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali
    Receptivitate
    Capacitate de concentrare
    Seriozitate
    Usurinta in exprimarea ideilor
    Asumarea responsabilitatilor
    Bune abilitati de relationare
    Amabilitate.

    Responsabilitati

    Reprezinta firma in relatia cu furnizorii si colaboratorii
    Organizeaza deplasarile (rezervari bilete avion, asigurare cazare, confirmarea intalnirilor, cautarea si prezentarea de informatii despre zona respectiva)
    Asigura asistenta departamentelor facilitand comunicarea coerenta si transferul informatiilor
    Asigura comunicarea intre actualii si potentialii clienti ai firmei printr-un limbaj impecabil, cu rabdare si amabilitate
    Duce la indeplinire cerintele comunicate de manager si indeplineste sarcinile zilnice impuse
    Furnizeaza clientilor documentele solicitate, impreuna cu facturile aferente, conform contractelor incheiate
    Primire si redistribuire apeluri telefonice, faxuri
    Tine evidenta cheltuielilor si incasarilor zilnice
    Gestionarea si directionarea e-mailurilor primite catre departamentele avizate
    Preluarea corespondentei, inregistrarea si directionarea acesteia catre departamentele interesate
    Gestioneaza corespondenta si documentele primite - indosarierea lor
    Redacteaza adrese, informari sau alte documente
    Aprovizionarea cu consumabilele necesare desfasurarii activitatii personalului tesa (birotica, papetarie, etc.)
    Asigura activitatile de protocol si asigura necesarul de produse si consumabile pentru aceasta activitate
    Asigura starea perfecta de functionare si curatenia biroului
    Se ocupa de activitati administrative si de secretariat.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Salariu motivant, negociabil in functie de experienta si de performante
    Telefon de serviciu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Strainatate,

    Vezi job-uri similare (113)