Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
2nd Level IT Application Support Specialist
This job is no longer active!View all jobs Raiffeisen Bank activeView all jobs 2nd Level IT Application Support Specialist active on Hipo.roView all jobs IT Software active on Hipo.ro |
Employer: | Raiffeisen Bank |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 30.10.2014 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
Background:
You are expected to be familiar with the architecture of web based applications. Previous experience in application maintenance is highly valued, together with your Unix and Windows OS knowledge. Teamwork and an interest to learn are highly appreciated.
Essential:
- technical field graduate
- solid knowledge and experience with Websphere related
technologies (Websphere Portal, Websphere application server, Process Server / ESB, Portal, Application Server, MQ)
- UNIX OS (AIX, Linux)
- Oracle, SQL, PL/SQL data bases
Desirable:
- OS/ 400 knowledge
- comfortable with a diverse technological environment
Personal traits:
- focus on quality of own work
- problem solving patience and ability
As part of our team, you will:
- participate in IT projects to provide expertise for new software/ new releases testing, production and post-production processes;
- perform thorough analysis, test, prepare and deliver all work operational procedures throughout projects, development and implementation (back-up/ restore, monitoring, downtime)
- perform impact analysis within change management process, with a focus on potential risks and consequences upon IT infrastructure and systems;
- permanently monitor, administer and configure IT services and parameters within area of expertise;
- analyze logs and act to correct the occurred errors;
- timely solve incidents occurring in production environment and respond to 2nd level escalated service calls
Please read the Personal Data Processing Policy, Raiffeisen Bank >>
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
2nd Level DMS Application Support BUCURESTI, | |
IT Application Support Specialist – Digital area Aplica fara CV | |
IT - Application Support Specialist BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (530) |
Raporteaza eroarea la