Executive Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile InStore Media active.


Vezi toate job-urile Executive Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: InStore Media
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.12.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Livram inovatie si schimbam experienta in-store prin serviciile si solutiile nostre. Avem misiunea de a transforma viziunea clientilor nostri in rezultate. Suntem consecinta ingeniozitatii, al unui know-how valoros acumulat in publicitatea in-store din piata locala si CEE, dar si al unei doze remarcabile de munca.

    Ne dorim sa producem o schimbare pozitiva in industria de Retail&FMCG, dar si la nivel de individ, echipa si organizatie.
    Vrem in echipa noastra colegi noi, cu sau fara experienta, cu un mindset fresh si pusi pe fapte mari.

    Incurajam flexibilitatea, atitudinea de problem solver si dezvoltarea continua. Daca toate aceste lucruri se potrivesc cu usurinta agendei tale/felului tau de a fi, suntem foarte interesati sa te cunoastem!

    Cerinte

    Cerinte necesare:
    - Educatie: student sau absolvent de studii superioare;
    - Abilitati de comunicare foarte bine dezvoltate, atat scris cat si verbal;
    - Abilitati de relationare, spirit de echipa si o abordare proactiva;
    - Abilitati de planificare, ordonare si organizare;
    - Abilitatea de a respecta termene limita, de a prioritiza si a se concentra pe realizarea sarcinilor multiple;
    - Un bun echilibru emotional si abilitatea de a face fata cu usurinta stresului;
    - Cunostinte bune de operare PC (MS Office - în special Excel si PowerPoint);
    - Limba engleza — avansat;

    Cerinte preferabile:
    - Experienta in management de proiecte (abilitati de planificare si organizare);
    - Experienta pe o pozitie similara;
    - Permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Gestioneaza fluxul de informatii: preia si transmite informatii din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati)
    - Urmareste desfasurarea proiectelor aflate in atentia Managing Partner-ului si asigura coordonarea necesara pentru indeplinirea actiunilor planificate de catre
    acesta;
    - Selecteaza informatiile necesare si pregateste rapoarte si analize pe subiectul solicitat de catre Managing Partner si efectueaza traduceri, atunci cand este necesar;
    - Gestioneaza programul de intalniri, comunica si stabileste intalniri, redacteaza
    documentele necesare bunei desfasurari a intalnirilor Managing Partnerului
    - Pregateste calatoriile de afaceri, inclusiv itinerariul, achizitioneaza biletele de avion, face rezervarile necesare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid