Ofiter Colectare Debite

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Ofiter Colectare Debite active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Studii medii; studiile superioare reprezinta un avantaj
    - Experienta in Call Center & activitate collection in cadrul societatilor recuperari creante constituie un avantaj

    Aptitudini:
    - capacitate de comunicare & negociere
    - capacitate de anticipare a reacţiilor clientului
    - capacitate de analiza/sinteza
    - capacitate (spirit) de observare
    - atenţie selectiva/distributiva
    - capacitate de discernamant

    Abilitati:
    - flexibilitate;obiectivitate; responsabilitate
    - creativitate; receptivitate;
    - onestitate
    - consecventa
    - politete

    Competente tehnice specifice postului desfasurat:
    - Cunostinte medii de Open Office (Microsoft Office)
    - Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj
    - Foarte bune abilitati de comunicare si perseverenta
    - Spirit de echipa, lider, tenacitate si putere de lucru in conditii de stres
    - Mare acuratete in munca
    - Bune cunostinte in aplicatiile Microsoft Office

    Responsabilitati

    Rolul principal al viitorului angajat il reprezinta colectarea debitelor restante de la clienti.

    - Intermediaza relatia cu debitorii: imprumutati / garanti/ angajatorii conform procedurilor si normelor interne.
    - Realizeaza activitatea de skip trace (identificarea de noi telefoane si adrese ale debitorilor);
    - Coopereaza cu toti membrii Departamentului Recuperari Creante Persoane Fizice pentru a reduce numarul de credite retail restante, in cel mai scurt timp cu cele mai mici costuri.
    - Contacteaza telefonic imprumutatii,, garantii si angajatorii conform procedurilor si normelor interne si inregistreaza rezultatul convorbirilor in aplicatia de Colectare;
    - Raspunde la intrebarile imprumutatilor, garantilor si angajatorilor;
    - Identifica noi numere de telefon si adrese ale imprumutatilor, garantilor si angajatorilor accesand diferite baze de date, in conformitate cu normele si procedurile interne si inregistreaza toate datele noi gasite in aplicatia de Colectare;
    - Negociaza cu clientii refinantarea sumelor restante/restructurarea debitului total, coopereaza cu agentiile si monitorizeaza situatia acestor cazuri;
    - Efectueaza activitati operationale aferente Departamentului Recuperari Creante Persoane Fizice (verificari promisiuni de plata, sume pe conturi, plati societati de recuperare, provision code C, reclamatii clienti, actualizare rapoarte interne, pregatire dosare executare silita, trimitere sms-uri, etc.) la solicitarea Sefului Departamentului Recuperari Creante Persoane Fizice;
    - Informeaza Seful Departamentului Recuperari Creante Persoane Fizice in cazul suspiciunilor de frauda;
    - Propune luarea de masuri pentru a creste eficienta activitatii de monitorizare si colectare a creditelor retail restante;
    - Participa la elaborarea normelor si procedurilor Departamentului Recuperari Creante Persoane Fizice si a rapoartelor aferente;
    - Informeaza Seful Departamentului Recuperari Creante Persoane Fizice despre stadiul indeplinirii responsabilitatilor zilnice si despre orice noua situatie/caz care apare;
    Participa la seminarii, conferinte, ateliere de lucru, training-uri organizate de catre banca, de catre BNR sau alte institutii pentru a fi la curent cu legislatia si cu noile mijloace folosite la reducerea creditelor retail restante

    - Apelarea clientilor restantieri si notificarea acestora cu privire la sumele restante si data de plata
    - Oferirea de informatii si servicii de consiliere pentru clientii companiei
    - Identificarea datelor de contact corecte pentru clienti si actualizarea bazei de date interne
    - Urmarirea respectarii angajamentelor de plata
    - Identificarea cazurilor de frauda
    - Preluarea apelurilor telefonice cu privire la probleme legate de plati

    Alte informatii

    Clientul nostru activeaza in domeniul bancar, oferind clientilor sai produse inovatoare, personalizate, menite sa le imbunatateasca calitatea vietii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (10)