Configuration & Quote with Russian (Specialist Configurari Hardware Rusa)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Configuration & Quote with Russian (Specialist Configurari Hardware Rusa) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.01.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Cerinte
    - Experienta de lucru in mediul IT: minim 2 ani de experienta de lucru cu aplicatii software si produse hardware. Cunostiinte de echipamente de retea precum si a solutiilor de infrstructura combinate cu studii superioare (de preferat Automatica si Calculatoare)
    - Comunicare in mod fluent in limba engleza si in limba rusa
    - Cunostiinte avansate de comunicare (aptitudini bune de ascultare si relationare)
    - Cunostiinte avansate despre portofoliul produselor Companiei Enterprise Business

    COMPETENTELE NECESARE:
    - Orientare către client – ţine întotdeauna cont de solicitarile clientului
    - Foarte valoros individual si in acelasi timp un bun coechipier
    - Spirit de echipa
    - Flexibil şi adaptabil
    - Cunostiinte foarte bune de IT
    - Abilitatea de a lucra sub presiune
    - Respectă termenele limită convenite pentru fiecare actiune
    - Furnizează rezultate de caliatate
    - Capabil sa lucreze complet independent
    - Managementul escalarii

    Responsabilitati

    Analistul Servicii Informatice face parte din echipa de operatiuni de vânzari, avand o varietate de responsabilităţi privind procesarea eficientă a cererilor de configuraţii şi cotaţii, cum ar fi :

    - Punct de contact pentru departamenul de vânzări din cadrul organizaţiei ESP SW al regiunii EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) în ceea ce priveşte solicitările directe de configuraţii sau cotaţii pentru produse şi servicii
    - Procesează configuraţii şi cotaţii de nivel complex pe baza solicitărilor de la reprezentanţii de vânzări şi se asigură că există specificaţii clare ale solicitării pentru a minimaliza refacerea lucrării
    - Creeaza configuratii de solutii sau sisteme pe baza specificatiilor primite prin intermediul “Cererii de Serviciu”
    - Asigură validitatea configuratiei prin verificarea tuturor aspectelor tehnice şi verifică disponibilitatea componentelor sistemului
    - Furnizează o configuraţie validă din punct de vedere tehnic
    - Se asigură că preţurile aprobate sunt reflectate în oferta oficială trimisa clientului
    - Anticipează şi răspunde la probleme, propune soluţii pe termen lung
    - Se asigura ca tranzactiile sunt aprobate in timp util si aduna informatiile necesare unei procesari corecte si rapide.
    - Participă la întâlniri in care se discuta despre schimbările / actualizările instrumentelor, produselor şi/sau serviciilor şi acţionează în consecinţă
    - Asigura documentarea proceselor standard si modificarilor acestor. Valideaza anumite modificari precum si anumite schimbari de produse pe ofertele legale
    - Furnizează soluţii de calitate oferind clientului soluţia cea mai competitivă respectând cerinţele specificate
    - Furnizeaza informatii tehnice si de preturi reprezentatului de vanzari
    - Lucreaza in colaborare cu organizatia de Pre-sales (Pre-vanzari) pentru a clarifica aspectele tehnice Ofera suport organizatiei de vanzari prin colectarea de informatii direct de la client
    - Colaboreaza cu alte functii si echipe pentru a creste viteza si acuratetea in livrarea ofertei legale catre client
    - Furnizeaza consultanta tehnica pentru clientii interni si externi
    - Are o implicare proactiva in activitati de coordonare a oportunitatilor.
    - Managementul volumului de munca: se asigura ca volumul de munca sa fie echilibrat si ca termenele limita sunt respectate.
    - Activitati directe cu clientii: pune bazele si mentine relatii temeinice cu acestia.
    - Actioneaza ca specialist in suport pentru toolul ESP BMI si lucreaza indeaproape cu si EMEA ESP SME pentru rezolvarea problemelor legate de sisteme, tool-uri si proces
    - Conduce in mod proactiv traininguri de BMI si faciliteaza adoptia catre organizatia de vanzari
    - Ofera suport tranzactional pentru BMI

    Descriere companie client
    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (604)