Consultant Fonduri Structurale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamnet International active.


Vezi toate job-urile Consultant Fonduri Structurale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Teamnet International
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Altele
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
    Join us now!

    Cerinte

    - Minim 2 ani experienta in derularea proiectelor fonduri nerambursabile (Phare, Structurale, alte tipuri de finantari nerambursabile);
    - Cunoasterea detaliata a documentatiilor de implementare a programelor cel putin pentru POS CCE si/sau POS MEDIU
    - Cunostinte IT (hardware/software) sau financiare (bugete, analiza cost-beneficiu, cash flow);
    - Experienta in project management;
    - Limba engleza;
    - Foarte bune cunostinte MsOffice (foarte important Excel, Power Point);
    - Foarte bune abilitati de comunicare si negociere, fire organizata, punctualitate, perseverenta, creativitate, bune abilitati de rezolvare a problemelor;
    - Este un plus, cunoasterea fluxului de management financiar din institutiile bugetare.

    Responsabilitati

    - Realizeaza activitatile specifice pentru proiectele de management a contractului de finantare (derulare plan de achizitii, raportare, realizare cereri de rambursare, realizare acte aditionale si notificari, etc) in conformitate cu contractul de finantare aprobat si cu metodologiile si procedurile interne;
    - Se implica activ pe toata durata proiectului: in activitati de licitatii, oferta tehnica si financiara, executia planurilor de proiect, rapoarte de status, managemetul bugetelor si al riscurilor;
    - Identifica noi oportunitati de finantare pentru contul respectiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (39)