Junior Accountant

This job is no longer active!

View all jobs Adecco Romania active


View all jobs Junior Accountant active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 30.10.2014
    Remote work: On-site
    Short company description

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Requirements

    •One to Three years of experience
    •Bachelor’s degree in accounting
    •Self-starter, organized, attention to detail, deadline oriented, hands-on
    •Ability to work in a fast-paced team environment
    •Worked with ERP system in the past – JDE Accounting Systems is a plus
    •Knowledge of finance, accounting and cost control principles including USGAAP
    •MS Office experience required including extensive Excel knowledge.
    •Excellent MS Office: Word and Excel knowledge
    •Fluent English spoken and written of other languages a strong plus (namely Bulgarian/Russian/Serbian)

    Responsibilities

    •Maintain the general ledger accounts by monitoring journal entry preparation; preparing monthly accruals and entries and reconciling accounts monthly
    •Accounts payables – assisting with daily invoicing
    •Cash application – Applying suppliers payments timely
    •Maintain controls over accounting transactions
    •Complete special projects giving insightful analysis when needed
    •Complete internal audits of transactions as necessary
    •Reconcile financial discrepancies by collecting and analyzing account information
    •Protect the company’s value by keeping information confidential

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (109)