Junior Accounts Payable Accountant – French Speaker

This job is no longer active!

View all jobs Adecco Romania active


View all jobs Junior Accounts Payable Accountant – French Speaker active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 01.10.2014
    Remote work: On-site
    Short company description

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Requirements

    • A Bachelor’s degree in Economy/Accounting field is required;
    • 1+ years of accounting support experience in a professional office environment; experience in corporate accounts payable preferred;
    • Proficient working with Microsoft Office suite, including Word, Excel, and Outlook;
    • Able to communicate in English and advanced French;
    • Team-player with high ethical standards;
    • Strong written, oral communication and interpersonal skills and the ability to work with all organizational levels;
    • Customer centricity;
    • Good time management & able to prioritize;
    • Experience working with Oracle (or any ERP system).

    Responsibilities

    • Ensure timely and accurate processing of invoices and employee expense claims in ERP;
    • Investigate and resolve discrepancies, utilizing various tools including Oracle master data and other data lookups;
    • Manage backlog of workload to ensure that SSC Service Levels on accuracy and timeliness are met;
    • Manage vendors queries;
    • Propose and initiate the payment process;
    • Assisting in Month end reports & accruals;
    • Ensuring compliance to all group policies and maintain records to enable audit;
    • Ad hoc projects as required by region or group finance;
    • Ensure complete documentation of processes handled by the team and compliance with ICS requirements;
    • Support process improvement projects

    Other info

    • The opportunity to develop a career within a stable multinational environment;
    • Motivating salary;
    • Meal tickets;
    • Medical insurance;
    • 25 days Annual Vacation;
    • Dynamic, young and enthusiastic team.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (188)