Inginer de Sistem IT - Premium Helpdesk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Inginer de Sistem IT - Premium Helpdesk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.12.2014 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii:
- Studii superioare (licenţă) în domeniul IT sau echivalent (Politehnică, IT, Electronică, etc).
Experienţă în muncă:
- Experienţă de lucru minim 1 an în domeniul IT;
- Experienţă de lucru în relaţiile cu clienţii.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux, HP-UX;
- Cunoştinţe temeinice de configurare rutere şi echipament reţea;
- Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platforma hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
- Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel);
- Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);
- Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni şi externi;
- Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;
- Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă;
- Orientare spre client;
- Bună comunicare în limba română şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţă directă cu clienţii interni);
- Lucru în echipă; Comportament proactiv.
- Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
- Persoană organizată şi proactivă;
- Lucrează în ture;
- Limba engleză nivel mediu;
- Capacitate de a lua decizii;
- Capacitate de analiză şi sinteză;
SCOP: Oferă consultanţă telefonică/de la distanţă şi suport de calitate pentru proiectarea serviciilor IT (integrare, administrare sisteme şi reţea de date) livrate clienţilor externi care întâmpină dificultăţi în utilizarea calculatorului sau a Internetului.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Asigură suport şi consultanţă pentru soluţii informatice complexe destinate clienţilor externi;
- Oferă soluţii optime pentru clienţilor (timp, calitate şi costuri);
- Menţine confidenţialitatea datelor clienţilor care apelează linia verde şi numărul cu suprataxă destinată soluţionării problemelor cu calculatorul sau cu Internetul;
- Evaluează cerinţele pentru îmbunătăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de îmbunătăţire pentru atingerea unui nivel cât mai înalt de satisfacerea cerinţelor clienţilor;
- La solicitarea clientului sau a companiei, promovează telefonic oferta de produse şi servicii Romtelecom, cu scopul de a contribui la creşterea veniturilor companiei;
- Verifică gradul de statisfacţie al clienţilor faţă de serviciile furnizate şi asigură asistenţă tehnică;
- Preia, înregistrează şi soluţionează, în limita drepturilor, tichetele clienţilor; redirijează tichetele către alte departamente implicate pentru a obţine cea mai rapidă soluţionare a problemei;
- Înregistrează toate notificarile venite din partea clienţilor în aplicaţia de înregistrare tichete (ATLAS) în conformitate cu procedurile specifice Directoratului;
- Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca (Atlas, Service Order, Mind, Billing, Help and Support Center, Total View, Right Now);
- Se implică în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat;
- Colaborează cu alte departamente tehnice Romtelecom pentru soluţionarea problemelor tehnice apărute;
- Respectă şi implementează politicile de securitate în vigoare la locul de muncă. Asigură confidenţialitatea, integritatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor;
- Participă la toate sesiunile de training pentru a-şi îmbunătăţi performanţele, concentrându-se pe rezultatele performanţei şi pe dezvoltarea continuă a competenţelor;
- Operează în aplicaţii specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces;
- Colaborează cu departamentele tehnice în vederea soluţionării problemelor de natură tehnică;
- Colaborează cu Compartimentele Contracte şi Facturare pentru rezolvarea solicitărilor clienţilor de natură financiară sau modificări asupra contractelor;
- Desfăşoară activitatea în cadrul proceselor în care este implicat, în limita responsabilităţilor descrise prin procedurile, deciziile, actele interne ale organizaţiei;
- Respectă programele şi procedurile specifice ale locului de muncă pentru asigurarea unui cadru organizat de desfăşurare a activităţii;
- Participă la atingerea scopurilor departamentului propunând mijloace de atingere şi îmbunătăţire a obiectivelor;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
INGINER ECHIPAMENTE DE TESTARE BUCURESTI, Otopeni, Ploiesti, | |
Inginer Service Aplica fara CV | |
HelpDesk IT BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (38) |
Raporteaza eroarea la