Inginer de Sistem IT - Premium Helpdesk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Inginer de Sistem IT - Premium Helpdesk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.12.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    - Studii superioare (licenţă) în domeniul IT sau echivalent (Politehnică, IT, Electronică, etc).

    Experienţă în muncă:
    - Experienţă de lucru minim 1 an în domeniul IT;
    - Experienţă de lucru în relaţiile cu clienţii.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    - Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux, HP-UX;
    - Cunoştinţe temeinice de configurare rutere şi echipament reţea;
    - Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platforma hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
    - Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel);
    - Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);
    - Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni şi externi;
    - Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;
    - Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă;
    - Orientare spre client;
    - Bună comunicare în limba română şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţă directă cu clienţii interni);
    - Lucru în echipă; Comportament proactiv.
    - Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
    - Persoană organizată şi proactivă;
    - Lucrează în ture;
    - Limba engleză nivel mediu;
    - Capacitate de a lua decizii;
    - Capacitate de analiză şi sinteză;

    Responsabilitati

    SCOP: Oferă consultanţă telefonică/de la distanţă şi suport de calitate pentru proiectarea serviciilor IT (integrare, administrare sisteme şi reţea de date) livrate clienţilor externi care întâmpină dificultăţi în utilizarea calculatorului sau a Internetului.




    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    - Asigură suport şi consultanţă pentru soluţii informatice complexe destinate clienţilor externi;
    - Oferă soluţii optime pentru clienţilor (timp, calitate şi costuri);
    - Menţine confidenţialitatea datelor clienţilor care apelează linia verde şi numărul cu suprataxă destinată soluţionării problemelor cu calculatorul sau cu Internetul;
    - Evaluează cerinţele pentru îmbunătăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de îmbunătăţire pentru atingerea unui nivel cât mai înalt de satisfacerea cerinţelor clienţilor;
    - La solicitarea clientului sau a companiei, promovează telefonic oferta de produse şi servicii Romtelecom, cu scopul de a contribui la creşterea veniturilor companiei;
    - Verifică gradul de statisfacţie al clienţilor faţă de serviciile furnizate şi asigură asistenţă tehnică;
    - Preia, înregistrează şi soluţionează, în limita drepturilor, tichetele clienţilor; redirijează tichetele către alte departamente implicate pentru a obţine cea mai rapidă soluţionare a problemei;
    - Înregistrează toate notificarile venite din partea clienţilor în aplicaţia de înregistrare tichete (ATLAS) în conformitate cu procedurile specifice Directoratului;
    - Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca (Atlas, Service Order, Mind, Billing, Help and Support Center, Total View, Right Now);
    - Se implică în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat;
    - Colaborează cu alte departamente tehnice Romtelecom pentru soluţionarea problemelor tehnice apărute;
    - Respectă şi implementează politicile de securitate în vigoare la locul de muncă. Asigură confidenţialitatea, integritatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor;
    - Participă la toate sesiunile de training pentru a-şi îmbunătăţi performanţele, concentrându-se pe rezultatele performanţei şi pe dezvoltarea continuă a competenţelor;
    - Operează în aplicaţii specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces;
    - Colaborează cu departamentele tehnice în vederea soluţionării problemelor de natură tehnică;
    - Colaborează cu Compartimentele Contracte şi Facturare pentru rezolvarea solicitărilor clienţilor de natură financiară sau modificări asupra contractelor;
    - Desfăşoară activitatea în cadrul proceselor în care este implicat, în limita responsabilităţilor descrise prin procedurile, deciziile, actele interne ale organizaţiei;
    - Respectă programele şi procedurile specifice ale locului de muncă pentru asigurarea unui cadru organizat de desfăşurare a activităţii;
    - Participă la atingerea scopurilor departamentului propunând mijloace de atingere şi îmbunătăţire a obiectivelor;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Otopeni, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (38)