PROJECT IMPLEMENTATION CONSULTANT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Iceberg active.


Vezi toate job-urile PROJECT IMPLEMENTATION CONSULTANT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Iceberg
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Iceberg este una dintre cele mai dinamice companii de consultanţă din România, specializată în proiecte cu finanţare nerambursabilă, strategii de dezvoltare, servicii de inovare şi transfer tehnologic. Înfiinţată în 2005, compania a evoluat pentru a deveni astăzi un hub de idei, resurse şi oameni care generează inovare, dezvoltare şi performanţă pentru organizaţii, companii şi instituţii din România şi ţările învecinate. Soluţiile şi serviciile pe care le oferim sunt adaptate fiecărui tip de organizaţie, iar misiunea noastră este de a transforma viziunea clienţilor noştri în rezultate. De a provoca o schimbare pozitivă la nivel de individ, echipa şi organizaţie.
    Avem birouri în Bucureşti şi Braşov şi companii partenere în Bulgaria, Serbia şi Republica Moldova.
    Servicii
    Finanțări. Consultanță în implementarea și monitorizarea proiectelor
    Project Management
    Inovare. Cercetare
    Training
    Dezvoltare organizațională
    Strategii

    Cerinte

    - studii superioare
    - domenii de specialitate: economic, juridic, administraţie publică, sociologie, construcţii
    - cunoştinţe bune de limba engleză
    - abilităţi bune de comunicare, colaborare, capacitate de analiză
    - cursuri de specialitate în domeniul Fondurilor Europene
    - cursuri de specialitate management de proiect
    - experiență în implementarea de proiecte în cadrul POR 2007-2013, sau alte programe de finanțare echivalente
    - experiență de lucru în relații cu documente precum studii de fezabilitate, proiecte tehnice, devize,
    - alte experiențe în derularea proiectelor finanţate de U.E. - reprezintă un avantaj
    - cunoştinţe foarte bune de operare calculator

    Responsabilitati

    - coordonează implementarea de proiecte pentru beneficiari publici
    - lucrează individual şi în echipă pentru a realiza activitatea de consultanţă, realizând documente de raportare tehnico-financiară și alte documente necesare;
    - promovează serviciile companiei, oferă consultanţă clienţilor existenţi şi potenţiali conform standardelor de calitate ale companiei;
    - participă la negocieri, monitorizarea derulării şi finalizării proiectelor;
    - raportează activitatea şi aplică reglementările legale şi interne;
    - învaţă şi îşi îmbunătăţeşte în permanenţă activitatea profesională, pentru a avansa în carieră.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - echipă dinamică şi competitivă;
    - dezvoltare profesională continuă;
    - avansare în funcţie de rezultate;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (58)