Financial Analyst (6 months contract)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Financial Analyst (6 months contract) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    • Diploma de licenta in domeniul economic sau al afacerilor; certificare in domeniul contabil sau diploma de master este un plus
    • Peste 2 ani experienta in analiza financiara;
    • Experienta in mai mult de un domeniu financiar;
    • Flexibilitate;
    • Abilitatea de a lucra sub presiune;
    • Abilitatea de a lucra in echipe multiculturale;
    • Proactivitate;
    • Metode de lucru independente;
    • Capacitatea de a lua decizii de unul singur;
    • Orientare catre client;
    • O buna cunoastere a dependentelor si consecintelor;
    • Disponibilitate pentru calatorii;
    • Metode de lucru:
    o Proritizare
    o Calitate
    o Organizare
    o Metodica de organizare a timpului si energiei
    • Cunostinte avansate de limba engleza

    Competente:
    • Intelegera excelenta a principiilor contabile si a analizei financiare, avand cunostinte avansate intr-unul din aceste domenii;
    • Aptitudini analitice extraordinare;
    • SAP, Excel;
    • Aptitudini de comunicare si influentare;
    • Capacitatea de a lucra in echipa;
    • Abilitatea de a oferi solutii alternative pentru problemele ivite;
    • Abilitati avansate de comunicare.

    Responsabilitati

    • Ofera asistenta financiara complexa pentru o diviziune financiara, avand un nivel avansat de intelegere a afecerii astfel incat sa poata determina cea mai buna metoda de atingere a obiectivelor;
    • Se consulta cu liderii de afaceri pentru a ghida si influenta procesul de luare strategica a deciziilor;
    • Previzioneaza rezultatele financiare intr-un larg domeniu de aplicare;
    • Conduce initiativele afacerii, specifice analistilor de conducere de-a lungul mai multor subfunctii financiare;
    • Indentifica oportunitati de imbunatatire a procesului si dezvoltarea politicilor; se implica in planificare (design);
    • Reprezinta unitatea de afaceri in timpul procesului de planificare cross- regional sau cross- functional;
    • Ofera consiliere (mentoring);
    • Pregatire Forecast, Bugete, Statistici Operationale;
    • Pregatire Analize Actual – Trend – Forecast;
    • Consolidare & Analiza Date Financiare (P&L, Balance Sheet, Cash Flow).
    • Administratorul Afacerilor Globale Angajamente Operatiuni Clienti este responsabil pentru operatiunile clientilor cu:
    - Initierea si gestiunea afacerii
    - Initierea structurii documentatiei (privind documentele operationale ) si gestiunea documentatiei
    - Initierea structurii WBS (Work Breakdown Structure) pentru faza Bid & Ongoing
    - Gestiunea comenzilor
    • Verificarea pre-comenzilor
    • Formatarea comenzilor
    • Termeni si conditii
    • Indeplinirea cerintelor interne si a regulilor SAB 101
    • Criteriile de acceptare a comenzilor
    • Gestiunea si recunoastea comenzilor
    • Inregistrari detaliate ale comenzilor - DOR
    • Raportarea comenzilor
    - Suport in achizitii si plati pentru terti
    • Cereri de achizitie
    • Chitante de bunuri si servicii
    • Initiere de plati
    • Cont de regularizare (Accruals)
    • Raportari
    - Comenzile si platile de Leasing
    • Instalarea sistemului (WBS Lease)
    • Cereri de achizitie
    • Identificarea programarilor Lease si a procesului COA (pret de achizitie)
    • Contabilitate
    • Angajamentele potentiale din venituri
    - Gestiunea activelor
    • Actualizarea bazei de date a activelor
    - Facturarea clientilor
    • In concordanta cu cerintele contractuale
    • Creare de facturi
    • Facturi generate de sistem
    • Facturi combinate
    • Facturi consolidate
    • Printare
    • Modele locale
    • Semnat si stampilare
    • In concordanta cu cerintele locale
    • Trimiterea catre client
    • Suport plati clienti
    - Recunoasterea veniturilor si a costurilor pe masura derularii operatiunilor care le genereaza
    • Asigurarea unei contabilitati corecte (WBS, bugete, conturi)
    • Contabilitatea veniturilor
    • Identificarea costurilor in derulare
    • Contabilitatea costurilor incluzand regularizarea de conturi
    • Contabilitatea de leasing
    • Recunoasterea veniturilor si a costurilor
    • Gestiunea inventarului
    • Activitati de inchidere de luna
    • Raportari
    • Inchiderea angajamentelor
    -Raportarea financiara a proiectului/afacerii:
    • Identificarea profitului si pierderilor ce rezulta din deal (situatia actuala vs planificata)
    • Raportarea contului de profit si pierdere
    • Suport pentru raportarea contului de Profit si Pierdere
    - Suport in ceea ce priveste raporturile legate de business
    • Standard 110
    • Evaluari de proiect
    • Lista cu probleme critice ale proiectului
    - Suport pentru raporturi specifice clientilor

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (156)