Financial Analyst (6 months contract)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Financial Analyst (6 months contract) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.11.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
• Diploma de licenta in domeniul economic sau al afacerilor; certificare in domeniul contabil sau diploma de master este un plus
• Peste 2 ani experienta in analiza financiara;
• Experienta in mai mult de un domeniu financiar;
• Flexibilitate;
• Abilitatea de a lucra sub presiune;
• Abilitatea de a lucra in echipe multiculturale;
• Proactivitate;
• Metode de lucru independente;
• Capacitatea de a lua decizii de unul singur;
• Orientare catre client;
• O buna cunoastere a dependentelor si consecintelor;
• Disponibilitate pentru calatorii;
• Metode de lucru:
o Proritizare
o Calitate
o Organizare
o Metodica de organizare a timpului si energiei
• Cunostinte avansate de limba engleza
Competente:
• Intelegera excelenta a principiilor contabile si a analizei financiare, avand cunostinte avansate intr-unul din aceste domenii;
• Aptitudini analitice extraordinare;
• SAP, Excel;
• Aptitudini de comunicare si influentare;
• Capacitatea de a lucra in echipa;
• Abilitatea de a oferi solutii alternative pentru problemele ivite;
• Abilitati avansate de comunicare.
• Ofera asistenta financiara complexa pentru o diviziune financiara, avand un nivel avansat de intelegere a afecerii astfel incat sa poata determina cea mai buna metoda de atingere a obiectivelor;
• Se consulta cu liderii de afaceri pentru a ghida si influenta procesul de luare strategica a deciziilor;
• Previzioneaza rezultatele financiare intr-un larg domeniu de aplicare;
• Conduce initiativele afacerii, specifice analistilor de conducere de-a lungul mai multor subfunctii financiare;
• Indentifica oportunitati de imbunatatire a procesului si dezvoltarea politicilor; se implica in planificare (design);
• Reprezinta unitatea de afaceri in timpul procesului de planificare cross- regional sau cross- functional;
• Ofera consiliere (mentoring);
• Pregatire Forecast, Bugete, Statistici Operationale;
• Pregatire Analize Actual – Trend – Forecast;
• Consolidare & Analiza Date Financiare (P&L, Balance Sheet, Cash Flow).
• Administratorul Afacerilor Globale Angajamente Operatiuni Clienti este responsabil pentru operatiunile clientilor cu:
- Initierea si gestiunea afacerii
- Initierea structurii documentatiei (privind documentele operationale ) si gestiunea documentatiei
- Initierea structurii WBS (Work Breakdown Structure) pentru faza Bid & Ongoing
- Gestiunea comenzilor
• Verificarea pre-comenzilor
• Formatarea comenzilor
• Termeni si conditii
• Indeplinirea cerintelor interne si a regulilor SAB 101
• Criteriile de acceptare a comenzilor
• Gestiunea si recunoastea comenzilor
• Inregistrari detaliate ale comenzilor - DOR
• Raportarea comenzilor
- Suport in achizitii si plati pentru terti
• Cereri de achizitie
• Chitante de bunuri si servicii
• Initiere de plati
• Cont de regularizare (Accruals)
• Raportari
- Comenzile si platile de Leasing
• Instalarea sistemului (WBS Lease)
• Cereri de achizitie
• Identificarea programarilor Lease si a procesului COA (pret de achizitie)
• Contabilitate
• Angajamentele potentiale din venituri
- Gestiunea activelor
• Actualizarea bazei de date a activelor
- Facturarea clientilor
• In concordanta cu cerintele contractuale
• Creare de facturi
• Facturi generate de sistem
• Facturi combinate
• Facturi consolidate
• Printare
• Modele locale
• Semnat si stampilare
• In concordanta cu cerintele locale
• Trimiterea catre client
• Suport plati clienti
- Recunoasterea veniturilor si a costurilor pe masura derularii operatiunilor care le genereaza
• Asigurarea unei contabilitati corecte (WBS, bugete, conturi)
• Contabilitatea veniturilor
• Identificarea costurilor in derulare
• Contabilitatea costurilor incluzand regularizarea de conturi
• Contabilitatea de leasing
• Recunoasterea veniturilor si a costurilor
• Gestiunea inventarului
• Activitati de inchidere de luna
• Raportari
• Inchiderea angajamentelor
-Raportarea financiara a proiectului/afacerii:
• Identificarea profitului si pierderilor ce rezulta din deal (situatia actuala vs planificata)
• Raportarea contului de profit si pierdere
• Suport pentru raportarea contului de Profit si Pierdere
- Suport in ceea ce priveste raporturile legate de business
• Standard 110
• Evaluari de proiect
• Lista cu probleme critice ale proiectului
- Suport pentru raporturi specifice clientilor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
FINANCIAL DATA ANALYST Hybrid | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Pricing Data Analyst BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (156) |
Raporteaza eroarea la