Operator Telesales SME

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Operator Telesales SME active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 18.10.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Scop:
    - Desfăşoară activitatea de promovare şi vânzare a serviciilorcompaniei, respectând procedurile de lucru existente; oferă informaţii de înaltă calitate clienţilor cu care interacţionează,contribuind activ la îndeplinirea obiectivelor compartimentului, respectând standardele de calitate.

    Studii:
    - Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj).

    Experienţa în muncă:
    - Intre 6 – 12 luni de experienta în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    - Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere;
    - Foarte bune abilităţi de comunicare;
    - Foarte bune abilităţi de ascultare;
    - Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
    - Stabilitate emoţională;
    - Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
    - Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
    - Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
    - Cunoştinţe despre produsele şi serviciile companiei;
    - Cunoştinţe software.

    Responsabilitati

    - Promovează şi vinde atât proactiv cât şi reactiv serviciile companiei, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de şefii ierarhici superiori; urmăreşte stadiul cererilor înregistrate şi contactează clientul, atunci când e cazul, pentru a-i oferi informaţiile necesare pentru semnarea contractului;
    - Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea vânzării serviciilor companiei către clienţi utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
    - Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile companiei; utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua companiei;
    - Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
    - Promovează produsele şi serviciile companiei în toate apelurile eligibile;
    - Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor;
    - Stabileşte întâlniri pentru Reprezentantul de vanzari partener, în vederea atingerii şi depăşirii targetului;
    - Propune soluţii de înbunătăţire a relaţiei operator telesales-reprezentant vanzari, ţinând cont de indicatorii de performanta alocati;
    - Îşi însuşeşte în 24 de ore de la informare noile servicii şi/sau noile proceduri de lucru;
    - Solicită ajutorul şefului de tură/ supervisorului/managerului ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşeşte competenţa proprie;
    - Va permite supervisorului/managerului sa îi evalueze periodic cunoştinţele în scopul îndeplinirii sarcinilor de serviciu la cel mai înalt nivel de profesionalism;
    - Duce la îndeplinire sarcinile de serviciu, specifice activităţii de Call Center, comunicate de şeful ierarhic superior.
    - Duce la îndeplinire sarcinile de serviciu, specifice activităţii de call center, comunicate de superiorul direct;
    - Oferă feedback superiorilor ierarhici asupra serviciilor şi aplicaţiilor informatice noi;
    - Cunoaşte si aplică adecvat prevederile notelor interne, procedurilor si instrucţiunilor specifice postului, precum si a Legii nr.506 din 17/11/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice.
    - Participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătăţirea performanţelor proprii, se preocupă de însuşirea de noi cunoştinţe şi dezvoltarea abilităţilor. Cunoaşte serviciile şi produsele companiei;
    - Respectă cu stricteţe programul de lucru: începerea programului de lucru, pauzele, durata programului de lucru;
    - În cazuri deosebite poate fi convocat la serviciu pentru organizarea activităţii (cu respectarea Codului Muncii, Regulamentului Intern, CCM aplicabil şi a legislaţiei în vigoare).

    Alte informatii

    - Oportunitatea de a lucra, invata si dezvolta intr-un mediul profesionist si international.
    - Acces la o mare varietate de programe de training si beneficii;
    - Iti multumim pentru ca ai aplicat la acest job, doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.
    - Pentru mai multe oportunitati de cariera te invitam sa vizitezi site-ul nostru www.telekom.ro. Daca in acest moment nu exista job-uri care corespund profilului tau te rugam sa iti inregistrezi CV-ul in baza de date pentru oportunitati viitoare. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Brasov, Constanta, Sibiu,

    Aplica fara CV
    Brasov, Sfantu Gheorghe,

    Vezi job-uri similare (60)