Data Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Data Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.10.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - studii liceale (diploma bacalaureat)
    - studii universitare, preferabil
    - experienta 6 luni relatii cu clientii
    - limba engleza

    Competente:
    - comunicare
    - orientare catre client
    - rezolvarea problemelor (diagnoza)
    - initiativa
    - abilitati tehnice
    - lucrul in echipa


    Responsabilitati

    Rolul postului:
    - Ofera clientilor companiei o experienta placuta prin ton prietenos, eficienta in rezolvarea solicitarilor si prin construirea unei relatii de incredere in companie si in serviciile oferite. Raspunde la intrebarile clientilor persoane fizice sau juridice referitoare la produsele, serviciile si preturile acestora, din intreg portofoliul de servicii de comunicatii pe care compania il pune la dispozitia clientilor sai: comunicatii de date si acces Internet, servicii conexe, telefonie fixa si mobila.
    - Angajatul va acorda atentie satisfacerii clientilor companiei, atat pentru intrebari legate de serviciile de date, cat si la cele legate de serviciile de voce. Rezolva solicitarile clientilor inca de la primul contact, iar daca acest lucru nu e posibil, revine la client cu o solutie dupa ce o identifica. Se preocupa sa gaseasca solutia potrivita intr-un timp optim pentru fiecare client si mentine contactul cu clientul pe intreaga perioada, pana la rezolvarea solicitarii acestuia, asigurandu-se la final ca solutia oferita este cea care satisface nevoia clientului.


    - Furnizarea la telefon sau in scris catre clientii companiei de informatii privind caracteristicile intregii game de produse si servicii de comunicatie pe care compania le ofera clientilor sai (comunicatii de date si acces Internet, servicii conexe, telefonie fixa si mobila), preturile, conditiile de livrare si de acces la serviciu, conditii contractuale, garantie si asistenta tehnica;
    - Angajatul va promova imaginea companiei si serviciile sale, va încuraja clienţii sa viziteze distribuitorii sau magazinele companiei, sau va contacta departamentul de vanzari in legătura cu clientul potenţial;
    - Furnizarea catre clientii a companiei, atat catre cei care folosesc serviciul cu cartele preplatite cat si catre cei care folosesc serviciul cu abonament, de informatii privind caracteristicile produselor si specificatiile serviciilor din intreaga gama de comunicatii pe care compania le ofera clientilor sai.
    - Preluarea si procesarea reclamatiilor primite de la clienti, de o maniera profesionala si politicoasa, cu scopul solutionarii prompte a aspectelor ce tin de competenta sa. Angajatul trebuie sa cunoasca problematica si sa inteleaga bine informatiile relevante legate de situatia clientului, astfel incat sa poata solutiona reclamatia cu promptitudine, conform procedurilor stabilite. Angajatul va transmite reclamatiile mai complexe, spre analiza, catre seful de colectv sau catre manager;
    - In lipsa echipei manageriale sau la cererea sefului de colectiv sau a managerului, angajatul va prelua de la colegii sai spre analiza si solutionare, probleme mai dificile semnalate de client, de a caror solutionare depind obiectivele departamentului si satisfactia clientilor;
    - Asigura legatura cu furnizorii si personalul de la departamentul de vânzari pentru a grabi livrarea si pentru a transmite acestora informatii de la clientii potentiali sau existenti, relevante pentru semnarea de noi contracte, precum si pentru a transmite reclamatiile sau solicitarile clientilor;
    - In cazul problemelor semnalate de clienti, situatii care ii depasesc nivelul de informatii asumat prin procedura, preia toate informatiile relevante de la client, transmite problema clientului catre departamentul de a carei competenta tine rezolvarea solicitarii, primeste de la acesta solutia si revine la client cu raspunsul;
    - Identifica si intelege nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
    - Preia solicitarile clientilor interni, atunci cand este cazul si le trateaza la aceleasi standarde ca pe cele ale clientului extern.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Brasov, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (135)