Senior in Finance Service Desk - Dutch language

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Senior in Finance Service Desk - Dutch language active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.10.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Competente tehnice

    - Intelegere aprofundata a sistemelor Financiare si de Achizitii (SRM, ERP, sisteme financiare);

    - Intelegerea procedurilor financiare aplicabile activitatilor zilnice;

    - Este esentiala abilitatea de a lucra cu cifrele.

    Abilitati de utilizare a calculatorului

    - MS Office – nivel avansat de cunoastere si utilizare;

    - MS PowerPoint- nivel mediu de cunoastere;

    - Abilitatea de a extrage rapoarte din sistemele electronice utilizate in activitatea zilnica.

    Responsabilitati

    - Sa asiste coordonatorul de proiect in organizarea si monitorizarea activitatilor de testare sistem si cursuri interne pentru proiectele in desfasurare in echipa Relatii cu Clientii

    - Sa se asigure ca manualele cu instructiuni pentru procesul tranzactional de achizitii sa fie actualizate conform schimbailor de proces inregistrate (TLD-uri, KDB-uri).

    - Sa monitorizeze si sa comunice progresul facut in solutionarea incidentelor ridicate de catre clienti si echipa de proiect.

    - Sa actioneze ca punct de contact pentru companie, asigurand un nivel ridicat si constant de calitate a serviciilor.

    - Sa dezvolte o relatie de colaborare eficienta atat cu membrii echipei de proiect, cat si cu celelalte departamente impactate de livrarea proiectelor (Departamentul de Achizitii, Financiar, Master Data, Operatiuni bancare, Relatii Clienti etc).

    - Sa fie proactiv in identificarea posibilitatilor de eficientizare/imbunatatire a procesului tranzactional de achizitii.

    - Sa ofere asistenta clientilor interni si externi pentru toate solicitarile referitoare la procesul de Contabilitate Furnizori si procesul tranzactional de achizitii, contribuind la asigurarea conformitatii cu procesele standard si cu politicile internet

    - Sa isi organizeze timpul si sarcinile eficient pentru a asigura solutionarea incidentelor in timpul standard agreat (SLA/planul de proiect).

    - Sa devina expert tehnic pentru echipele Departamentului de Achizitii/ Contabilitate furnizori/ Deconturi angajati si sa ofere consiliere colegilor, contribuind la dezvoltarea competentelor in cadrul propriului departament.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (262)