Manager magazin Targu Jiu

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Manager magazin Targu Jiu active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Jiu
  • Actualizat la: 02.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Ce cautam la urmatorul Manager de magazin?


    - Min 3 ani experienta in domeniul vanzarilor

    - Cel putin un an de experienta in coordonarea oamenilor

    -- Competente tehnice: Orientarea spre client; Abilitati de vanzare; Negociere

    - Aptitudini comportamentale: Convingator/ persuasiv; Inventiv (include atitudinea proactiva si comportamentul energic); Capacitatea de a gestiona conflictele

    - Abilitati de comunicare si interrelationare la toate nivelurile

    - Limba engleza fluent

    - Cunostiinte specifice despre industria telecom

    Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail

    Responsabilitati

    Ce vei face in rolul de Manager de magazin?
    Ca Manager de magazin, vei atinge obiectivele de satisfacere a cerintelor de business ale clientilor cu profesionalism si printr-o atitudine de vanzari consultativa in scopul de a crea cea mai buna experienta pentru client.

    Vei gestiona eficient echipa asignata in scopul maririi si mentinerii bazei de clienti a Vodafone si a cresterii satisfactiei clientilor.

    1. Management:

    - Sa reprezinte compania in relatiile cu autoritatile locale in absenta managerului magazinului

    - Sa gestioneze relatiile cu clientii critici/ cheie in scopul facilitarii procesului de vanzare, prin oferirea unei experiente consistente si memorabile clientului, bazata pe disponibilitate, solutionarea eficienta a nevoilor clientului si respect; sa furnizeze feedback managerului direct.

    - Sa asigure o comunicare eficienta si bunul mers operational intre angajatii magazinului si celelalte magazine/departamente pentru a sustine realizarea obiectivelor magazinului si companiei, atat pe termen scurt cat si lung

    - Sa ajute la imbunatatirea in mod continuu a fluxurilor operationale pentru o alocare eficienta a resurselor si satisfacerea maxima a nevoilor clientilor

    - Sa conduca eficient echipa spre performanta cu scopul atingerii obiectivelor magazinului prin:

    · Stabilirea de obiective pe termen scurt, atat pentru echipa cat si individuale

    · Motivarea, instruirea, dezvoltarea si organizarea subordonatilor directi in vederea indeplinirii obiectivelor de business si comportamentale.

    · Participarea la selectia, recrutarea si procesul de orientare ale noilor angajati.

    - Asigura back-upul pentru pozitia de manager, atunci cand este necesar.



    2. Customer Experience:

    - Ofera fiecarui client o experienta extraordinara, personalizata

    - Construieste relatii puternice cu clientii in vederea cresterii satisfactiei acestora.

    - Manifesta disponibilitate totala si constanta in a testa impreuna cu clientii si a furniza toate informatiile necesare despre functionarea si utilizarea produselor si serviciilor Vodafone.

    - Se asigura ca solicitarile de orice natura ale clientilor sunt rezolvate la prima interactiune sau face follow up pentru rezolvare indiferent de segmentarea interna a acestor clienti.

    - Actioneaza ca exemplu de performanta profesionala si atitudine pozitiva atat pentru clienti cat si pentru colegii sai;



    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Tecuci, Targu Jiu,

    Aplica fara CV
    Targu Jiu,

    Aplica fara CV
    Targu Jiu,