Junior Credit Controller

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Junior Credit Controller active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 24.09.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate in domeniul economic;
    - cunoasterea programului SAP – constituie avantaj;
    - cunostinte operare PC (MS Office: Excel, Word, Power Point);
    - gandire analitica;
    - bune abilitati de comunicare si relationare, inclusiv de lucru in echipa;
    - orientare spre rezolvarea problemelor;
    - atitudine pozitiva;
    - rigurozitate.

    Responsabilitati

    - realizeaza blocari/deblocari la facturare clienti si actualizeaza fisele clientilor in sistemul contabil;
    - emite si transmite informari, notificari si somatii de plata catre clienti in vederea recuperarii debitelor restante;
    - opereaza in sistem instrumentele de plata primite de la clienti - opereaza incasarile si asigura back-up pentru casierie;
    - verifica lunar situatiile soldurilor pe conturile de clienti in conformitate cu balanta;
    - mentine legatura cu clientii asigurandu-se de respectarea politicii de credit control;
    - mentine legatura cu colaboratorii externi de colectare de debite.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - oportunitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu international;
    - pachet salarial atractiv si bonusuri în functie de performanta.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Buftea, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (143)