Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Analist Programator - Sisteme de Facturare & Mediere
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Analist Programator - Sisteme de Facturare & Mediere active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.10.2014 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii:
•Diploma de studii superioare (reprezinta avantaj studii Tehnice/IT);
Experienta in munca:
•Experienta minima de lucru: intre 2 si 4 ani;
•Experienta minima intr-un domeniu similar: intre 1 si 2 ani;
•Experienta in IT (experienta in Telecom reprezinta un avantaj): intre 2 si 4 ani.
Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
•Cunostinte despre tehnologia si serviciileGSM – de baza;
•Cunostinte de UNIX & shell script – de baza;
•Cunostinte de programare (C/C++ sau Java) – de baza;
•Cunostinte Oracle SQL & PL/SQL – nivel mediu;
•Cunostinte despre sistemele de facturare (BSCS este un avantaj) – nivel mediu;
•Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat;
•Bune abilitati de comunicare (scrisa si verbala);
•Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza a datelor;
•Orientare catre rezultate si client;
•Flexibilitate si initiativa in solutionarea disfunctionalitatilor;
•Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;
SCOP: Analizeaza cerintele departamentelor (client intern) cu scopul de a asigura implementarea si integrarea acestora in sistemele informatice din aria de responsabilitate (sisteme facturare) in conformitate cu procesele si procedurile diviziei/companiei.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
•Analizeaza specificatiile cerintelor primite din departamentele client pentru a gasi solutia adecvata pentru punerea in aplicare in sistemele de facturare;
•Actioneaza ca si consultant in dezvoltarea proceselor comerciale astfel incat acestea sa fie sustinute de capabilitatile sistemelor de facturare;
•Configureaza optim sistemele de facturare in asa fel incat sa indeplineasca cerintele departamentelor client de functionalitate, calitate si timp;
•Testeaza noile versiuni ale aplicatiilor pentru a se asigura ca satisfac cerintele agreate cu departamentele client si pentru a asigura compatibilitatea completa a noii versiuni cu alte pachete software existente;
•Ofera utilizatorilor instructiuni specifice (primul nivel de suport) privind utilizarea corecta si eficienta a aplicatiilor;
•Rezolva in timp adecvat reclamatiile raportate in aplicatia dedicata de utilizatori/clienti si ofera raspuns la acestea cu scopul de a minimiza intreruperile de activitate din departamentele interne cauzate de probleme ale sistemelor;
•Supervizeaza executia procesului de facturare corespunzator planificarii pentru a facilita corectitudinea facturilor/veniturilor;
•Participa activ la crearea/modificarea procedurilor operationale si ofera suport la implementarea lor in departamentele client cu scopul de a imbunatati eficienta activitatilor echipei;
•Se asigura ca documentatia dezvoltata pentru codul sursa acopera cerintele si este in concordanta cu procesele diviziei/companiei si in conformitate cu planificarea agreata, astfel incat sa previna suprapunerea functionalitatilor si aparitia unor disfunctionalitati;
•Informeaza superiorii si clientii interni, periodic si la cerere, despre statusul sarcinilor alocate, cu scopul de a contribui la controlul si alocarea eficienta a resurselor departamentului;
•Identifica, documenteaza si urmareste posibile probleme de securitate sau de functionalitate a aplicatiilor internecu scopul de a reduce pierderile de venituri;
•Elaboreaza rapoarte, scripturi, etc, cu scopul de a raspunde solicitarilor de afaceri in domeniul de expertiza;
•Faciliteaza accesul colegilor din echipa la cunostinte tehnice, experienta, modalitati de implementare, standarde si proceduri cu scopul de a imbunatati calitatea muncii la nivelul echipei;
•Executa activitati specifice cu scopul mentinerii functionalitatii sistemelor IT in permanenta la regimul normal de lucru.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Programator BUCURESTI, | |
Programator BUCURESTI, | |
HelpDesk IT BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la