Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Service Representative
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Customer Service Representative active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.09.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
O afacere de familie, infiintata in 1949 care avea ca domeniu de activitate comercializarea cafelei prin posta si care a evoluat intr-o companie multinationala de succes cu un inalt standard de calitate, te vrea in echipa sa!
Ce trebuie sa oferi tu:
- 3 -5 ani de experienta intr-o pozitie de customer service sau similara
- Studii universitare de preferat in domeniul financiar/contabilitate
- Cunostinte solide de MS office ( Excell)
- Un nivel intermediar de engleza
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa
- Perseverenta
- Proactivitate si orientat spre rezultat
- Daca ai cunostinte de SAP se va considera un avantaj
Noul nostru coleg va avea urmatoarele responsabilitati
- Verifica saptamanal balanta soldurilor de la clienti in vederea identificarii creantelor neincasate
- Listeaza raportul de facturi neincasate din sistem si expediaza catre persoanele relevante
- Identifica si recomanda impreuna cu KAM actiunile necesare in vederea recuperarii creantelor restante
- Realizeaza procesul de confirmari solduri bianuale cu clienti
- Calculeaza dicounturile promotionale si contractuale aferente clientilor si emite facturile aferente acestora.
- Introduce si actualiza preturilor de vanzare in sistemul de facturare conform procedurilor interne ale companiei
- Intocmeste diverse rapoarte periodice si ocazionale, conform instructiunilor primite de la seful de departament
Ce oferim noi :
- Un mediu de lucru multinational si dinamic
- Bonificatii in functie de performanta
- Posibilitatea de a participa la traininguri si alte programe de dezvoltare personala si profesionala
- Nu in ultimul rand, un salariu competitiv
Te asteptam !
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Service Representative – On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Key Account Representative Aplica fara CV | |
Customer Service BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (296) |
Raporteaza eroarea la