Servicii Tehnice Clienti Telekom Romania Communications

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Servicii Tehnice Clienti Telekom Romania Communications active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).
    Experienţa în aria relaţiilor cu clienţii.
    Minim 6 luni în domeniul telecomunicatiilor constituie un avantaj.
    Orientare spre client.
    Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune.
    Bune abilităţi de comunicare.
    Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office).
    Rezistentă la stres;
    Capabil sa livreze in termene limita scurte ;
    Bun organizator, dinamic, responsabil;
    Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);
    Respect si Integritate;
    Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru;
    Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.

    Responsabilitati

    - Asigura comunicarea cu clienţii companiei prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa – fax, e-mail, posta), conform procedurilor în vigoare;
    - Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului;
    -Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
    - Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
    - Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici;
    - Respecta intocmai procedurile si intructiunile de lucru;
    - Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (164)