Servicii Tehnice Clienti Telekom Romania Communications
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Servicii Tehnice Clienti Telekom Romania Communications active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.11.2014 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).
Experienţa în aria relaţiilor cu clienţii.
Minim 6 luni în domeniul telecomunicatiilor constituie un avantaj.
Orientare spre client.
Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune.
Bune abilităţi de comunicare.
Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office).
Rezistentă la stres;
Capabil sa livreze in termene limita scurte ;
Bun organizator, dinamic, responsabil;
Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);
Respect si Integritate;
Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru;
Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.
- Asigura comunicarea cu clienţii companiei prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa – fax, e-mail, posta), conform procedurilor în vigoare;
- Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului;
-Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
- Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
- Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici;
- Respecta intocmai procedurile si intructiunile de lucru;
- Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Achizitie Clienti BUCURESTI, | |
Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO BANEASA BUCURESTI, | |
Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO Militari BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (164) |
Raporteaza eroarea la