Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Heinrig Impex SRL-Filiala Bucuresti active.


Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Heinrig Impex SRL-Filiala Bucuresti
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% german specializata in distributia si comercializarea unei game diverse de produse reprezentative pentru cele mai renumite case producatoare de bauturi alcoolice, tigarete, dulciuri, parfumerie, produse cosmetice si accesorii.

    Incepand din anul 1997 ne-am consolidat pozitia de la an la an, pe un segment specific de piata, cel al activitatii de duty-free si travel retail. Am dezvoltat solutii eficiente atat pentru canalul de distributie cat si in retail, in prezent reteaua noastra numara 16 magazine situate la granita, in porturi si zone libere.

    Echipa Heinrig a evoluat odata cu compania atingand in prezent 180 de persoane.

    Motorul nostru "german" a fost si este compania Gebr. Heinemann, Hamburg care administreaza cu succes o afacere de familie de mai bine de 135 de ani. Intregul sprijin si increderea primite din partea "familiei" Heinemann sunt definitorii in evolutia noastra ascendenta.

    Cerinte

    Preluarea, transmiterea si indosarierea corespondentei din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redactarea corespondentei catre acestia;
    Pastrarea programului de intalniri al departamentului;
    Pregatirea calatoriilor de afaceri ale membrilor departamentului, inclusiv achizitionarea biletelor de avion, cazarea si inchirierea autoturismelor, dupa caz;
    Mentinerea relatiilor cu furnizorii de servicii/produse necesare pentru departamentul administrativ;
    Efectuarea traducerilor uzuale, atunci cand este necesar;
    Propunerea modalitatilor de imbunatatire a activitatii administrative si implementarea schimbarile aprobate de managerul direct.

    Responsabilitati

    Experienta intr-o pozitie similara de minim 1 an;
    Studii superioare finalizate;
    Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu;
    Foarte bune abilitati de comunicare si organizare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (343)