Service Level Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamnet International active.


Vezi toate job-urile Service Level Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Teamnet International
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.05.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
    Join us now!

    Cerinte

    Must have:
    - Absolvent/(a) studii superioare,
    - Experienta profesionala anterioara de minimum 2 ani pe o pozitie similara,
    - Experinta de minimum 1 an in Service Delivery/Coordonare proiecte/ Project Management,
    - Atentie la detalii, capacitate de a desfasura simultan mai multe activitati,
    - Competitivitate, orientare catre rezultate, dinamism,
    - Disponibilitate pentru deplasari frecvente in Bucuresti si ocazionale in tara,
    - Abilitati de comunicare si relationare( experienta in relatia cu clientii si cu toate nivelele din organizatiei) - Abilitati de customer care,
    - Prezenta de spirit, intuitie, capacitate de a rezolva situatii neprevazute/dificile,
    - Rapiditate in luarea deciziilor; capacitate de analiza si sinteza,
    - Simt de organizare, orientare spre rezultate,
    - Corectitudine, obiectivitate,
    - Capacitatea de adaptare, determinare si hotarare,
    - Rezistenta la stres si presiune,
    - Tact, diplomatie,
    - Spontaneitate, ingeniozitate, proactivitate,
    - Capacitate de prioritizare activitati,
    - Abilitati de negociere,
    - Abilitati de management si coordonare,
    - Abilitati de vanzare/account management,
    - Carnet de conducere: categoria B;

    Nice to have:
    - Cunostinte avansate de limba engleza,
    - Experienta intr-o companie din domeniul IT&C,
    - Cunostinte avansate de utilizare a produselor software de Project Management(Microsoft Project),
    - Capacitate de anticipare a cerintelor de servicii de pe piata,
    - Experienta in coordonarea cross functioanala a echipelor,
    - Abilitati de people management,
    - Cunostinte avansate de metodologie specifica, imbunatatirea proceselor repetitive( ex: Lean, Six Sigma)
    - Curs/Certificare Project Management,
    - Cunostinte ITIL (ITIL V3 Foundation Certificate in IT Service Management),
    - Intelegerea arhitecturilor IT,
    - Cunoasterea limbajului PL/SQL;

    Responsabilitati

    - Monitorizarea serviciilor de suport, asistenta tehnica, mentenanta si garantie pe proiectele aflate in suport,
    - Mentinerea legaturii permanente cu clientul - Single Point of Contact pentru organizatia client de la momentul inceperii serviciilor de suport,
    - Monitorizarea respectarii SLA-ului pe proiectele coordonate,
    - Urmarirea rezolvarii incidentelor ce impacteaza Service Level Agreement-ul stabilit contractual sau intern, prin colaborarea cu liniile de business ale companiei sau cu furnizorii/ subcontractorii,
    - Punct de legatura intre diverse departamente din organizatie, nivele de suport si escaladare,
    - Intocmirea bugetului pe proiecte,
    - Realizarea deconturilor lunare si facturarea clientului conform incadrarii in SLA,
    - Propunerea unor produse si servicii suplimentare in intampinarea necesitatilor clientilor si identificarea unor oportunitati noi,
    - Propunerea si derularea proiectelor de imbunatatire a calitatii serviciilor repetitive,
    - Urmarirea rezolvarii problemelor,
    - Participarea cu feedback la evaluarea persoanelor din echipele de proiect,
    - Planificarea, coordonarea, monitorizarea si raportarea activitatilor desfasurate pe proiectele coordinate,
    - Negocierea preturilor serviciilor de suport si SLA-urile aplicabile,
    - Mentinerea si actualizarea catalogului de servicii IT oferite,
    - Raportarea statusului proiectului si identificarea directiilor de imbunatatire si eficientizare a activitatii,
    - Propunerea unor actiuni corective in vederea eradicarii problemelor si nivelelor scazute de SLA,
    - Preluarea noilor proiecte in suport,
    - Realizarea estimarilor pentru viitoare proiecte si oferirea informatiilor necesare referitoare la procedurile de suport aplicabile,
    - Atingerea obiectivelor departamentului,
    - Desfasurarea activitatilor de management subcontractori,
    - Verificarea agrearii SLA-urilor back2back cu furnizorii(OLA),
    - Planificarea si coordonarea sedintelor de status pe proiecte,
    - Identificarea potentialilor clienti/ stakeholderi/utilizatori cheie;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (481)