Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Service Level Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamnet International active.Vezi toate job-urile Service Level Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamnet International |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.05.2015 |
Remote work: | On-site |
Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
Join us now!
Must have:
- Absolvent/(a) studii superioare,
- Experienta profesionala anterioara de minimum 2 ani pe o pozitie similara,
- Experinta de minimum 1 an in Service Delivery/Coordonare proiecte/ Project Management,
- Atentie la detalii, capacitate de a desfasura simultan mai multe activitati,
- Competitivitate, orientare catre rezultate, dinamism,
- Disponibilitate pentru deplasari frecvente in Bucuresti si ocazionale in tara,
- Abilitati de comunicare si relationare( experienta in relatia cu clientii si cu toate nivelele din organizatiei) - Abilitati de customer care,
- Prezenta de spirit, intuitie, capacitate de a rezolva situatii neprevazute/dificile,
- Rapiditate in luarea deciziilor; capacitate de analiza si sinteza,
- Simt de organizare, orientare spre rezultate,
- Corectitudine, obiectivitate,
- Capacitatea de adaptare, determinare si hotarare,
- Rezistenta la stres si presiune,
- Tact, diplomatie,
- Spontaneitate, ingeniozitate, proactivitate,
- Capacitate de prioritizare activitati,
- Abilitati de negociere,
- Abilitati de management si coordonare,
- Abilitati de vanzare/account management,
- Carnet de conducere: categoria B;
Nice to have:
- Cunostinte avansate de limba engleza,
- Experienta intr-o companie din domeniul IT&C,
- Cunostinte avansate de utilizare a produselor software de Project Management(Microsoft Project),
- Capacitate de anticipare a cerintelor de servicii de pe piata,
- Experienta in coordonarea cross functioanala a echipelor,
- Abilitati de people management,
- Cunostinte avansate de metodologie specifica, imbunatatirea proceselor repetitive( ex: Lean, Six Sigma)
- Curs/Certificare Project Management,
- Cunostinte ITIL (ITIL V3 Foundation Certificate in IT Service Management),
- Intelegerea arhitecturilor IT,
- Cunoasterea limbajului PL/SQL;
- Monitorizarea serviciilor de suport, asistenta tehnica, mentenanta si garantie pe proiectele aflate in suport,
- Mentinerea legaturii permanente cu clientul - Single Point of Contact pentru organizatia client de la momentul inceperii serviciilor de suport,
- Monitorizarea respectarii SLA-ului pe proiectele coordonate,
- Urmarirea rezolvarii incidentelor ce impacteaza Service Level Agreement-ul stabilit contractual sau intern, prin colaborarea cu liniile de business ale companiei sau cu furnizorii/ subcontractorii,
- Punct de legatura intre diverse departamente din organizatie, nivele de suport si escaladare,
- Intocmirea bugetului pe proiecte,
- Realizarea deconturilor lunare si facturarea clientului conform incadrarii in SLA,
- Propunerea unor produse si servicii suplimentare in intampinarea necesitatilor clientilor si identificarea unor oportunitati noi,
- Propunerea si derularea proiectelor de imbunatatire a calitatii serviciilor repetitive,
- Urmarirea rezolvarii problemelor,
- Participarea cu feedback la evaluarea persoanelor din echipele de proiect,
- Planificarea, coordonarea, monitorizarea si raportarea activitatilor desfasurate pe proiectele coordinate,
- Negocierea preturilor serviciilor de suport si SLA-urile aplicabile,
- Mentinerea si actualizarea catalogului de servicii IT oferite,
- Raportarea statusului proiectului si identificarea directiilor de imbunatatire si eficientizare a activitatii,
- Propunerea unor actiuni corective in vederea eradicarii problemelor si nivelelor scazute de SLA,
- Preluarea noilor proiecte in suport,
- Realizarea estimarilor pentru viitoare proiecte si oferirea informatiilor necesare referitoare la procedurile de suport aplicabile,
- Atingerea obiectivelor departamentului,
- Desfasurarea activitatilor de management subcontractori,
- Verificarea agrearii SLA-urilor back2back cu furnizorii(OLA),
- Planificarea si coordonarea sedintelor de status pe proiecte,
- Identificarea potentialilor clienti/ stakeholderi/utilizatori cheie;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior ServiceNow Developer/Manager Aplica fara CV | |
IT Procurement - Senior Manager Hybrid | |
IT PROJECT MANAGER Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (481) |
Raporteaza eroarea la