Support Engineer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Support Engineer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    • Limba engleza – nivel avansat
    • Experienţa anterioară de lucru
    • Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
    • Cunoştinţele în domeniul tehnologiei informatice şi înţelegerea bazei de date (SQL), cunoştinţele de web (HTML, XML) reprezinta un avantaj
    • Bune aptitudini de comunicare
    • Simţ practic al afacerilor
    • Capacitate de analiza
    • Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii,
    • Aptitudini de organizare planificare si control

    COMPETENŢE
    • Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client
    • Valoros individual, dar un foarte bun coechipier
    • Flexibil şi adaptabil
    • Abilitate de a lua iniţiativa şi de a dezvolta soluţii
    • Abordare perfecţionistă privind munca cu detalii
    • Pronunţate aptitudini analitice
    • Abilitatea de a lucra sub presiune
    • Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
    • Respectă termenele limită convenite
    • Furnizează rezultate de calitate

    Responsabilitati

    • Ia la cunostinta cererea clientului
    • Evalueaza prioritatea problemelor
    • Comunica planul de rezolvare
    • Identifica defectele proceselor
    • Rezolva problema sau o adreseaza echipei adecvate de IT
    • Urmareste tot parcursul rezolvarii problemei pana la solutionarea completa
    • Comunica clientului statusul rezolvarii problemei
    • Verifica daca rezolvarea este eficace atunci cind este posibil
    • Comunica clientului cind problema raportata este complet rezolvata
    • Utilizarea corecta a proceselor.
    • Reactivitate la asteptarile definite de client.
    • Raportul proactiv catre Seful local al echipei de suport asupra noilor nevoi sau problemelor aparute.
    • Rezolvarea tichetelor de suport in concordanta cu procesul.
    • Stabileste contacte, se confruntă cu problemele ridicate de procesul de calitate.
    • Rezolvă problemele şi feedback-ul care provin din procesul de calitate.
    • Ocazional instruieste direct unii clienti.

    TRAINING SI COMUNICARE
    • Participa la toate sedintele de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor
    • Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor si/sau prezentarilor despre functionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
    • Actioneaza ca un membru al echipei oferind informatii, analize si recomandari pentru a sprijini eforturile echipei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (160)