Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Support Engineer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Support Engineer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.09.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
• Limba engleza – nivel avansat
• Experienţa anterioară de lucru
• Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
• Cunoştinţele în domeniul tehnologiei informatice şi înţelegerea bazei de date (SQL), cunoştinţele de web (HTML, XML) reprezinta un avantaj
• Bune aptitudini de comunicare
• Simţ practic al afacerilor
• Capacitate de analiza
• Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii,
• Aptitudini de organizare planificare si control
COMPETENŢE
• Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client
• Valoros individual, dar un foarte bun coechipier
• Flexibil şi adaptabil
• Abilitate de a lua iniţiativa şi de a dezvolta soluţii
• Abordare perfecţionistă privind munca cu detalii
• Pronunţate aptitudini analitice
• Abilitatea de a lucra sub presiune
• Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
• Respectă termenele limită convenite
• Furnizează rezultate de calitate
• Ia la cunostinta cererea clientului
• Evalueaza prioritatea problemelor
• Comunica planul de rezolvare
• Identifica defectele proceselor
• Rezolva problema sau o adreseaza echipei adecvate de IT
• Urmareste tot parcursul rezolvarii problemei pana la solutionarea completa
• Comunica clientului statusul rezolvarii problemei
• Verifica daca rezolvarea este eficace atunci cind este posibil
• Comunica clientului cind problema raportata este complet rezolvata
• Utilizarea corecta a proceselor.
• Reactivitate la asteptarile definite de client.
• Raportul proactiv catre Seful local al echipei de suport asupra noilor nevoi sau problemelor aparute.
• Rezolvarea tichetelor de suport in concordanta cu procesul.
• Stabileste contacte, se confruntă cu problemele ridicate de procesul de calitate.
• Rezolvă problemele şi feedback-ul care provin din procesul de calitate.
• Ocazional instruieste direct unii clienti.
TRAINING SI COMUNICARE
• Participa la toate sedintele de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor
• Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor si/sau prezentarilor despre functionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
• Actioneaza ca un membru al echipei oferind informatii, analize si recomandari pentru a sprijini eforturile echipei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Technical Support Engineer (FinStarter Program) Aplica fara CV | |
Functional Customer Support Engineer (FinStarter Program) Aplica fara CV | |
Technical Support Engineer (French speaking) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (160) |
Raporteaza eroarea la