Call-Center Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Call-Center Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.08.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Studii medii sau superioare finalizate;
    - Experienta in vanzari directe sau consiliere clienti (minim un an;
    - Experienta intr-o activitate similara, in institutii financiar bancare reprezinta un avantaj;
    - Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare si perseverenta;
    - Cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj;
    - Cunostinte medii de operare Microsoft Office;

    Responsabilitati

    - Promovarea activa a produselor si serviciilor bancii prin intermediul telefonului si a e-mail-ului.
    - Administrarea cerintelor si solicitarilor clientilor.
    - Indeplinirea corecta a diverselor operatiuni pentru clientii persoane fizice.
    - Raspunde tuturor apelurilor telefonice si e-mailurilor primite prin Call Center in timpul programului de lucru stabilit;
    - Oferă informaţii complete şi corecte în timp util, prin telefon sau prin e-mail, despre produsele şi serviciile Băncii pentru clienţii existenti şi potenţiali;
    - Prelucreaza solicitările clienţilor conform competenţelor atribuite prin procedurile interne ale Băncii;
    - Identifica nevoile clientilor in privinta produselor si serviciilor Bancii;
    - Vinde produsele şi serviciile Bancii destinate persoanelor fizice prin telefon şi e-mail;
    - Rezolva in mod eficient cererile si solicitarile clientilor, asigurand satisfactia acestora;
    - Indeplineste alte activitati specifice de Call Center;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (156)