Coordonator Servicii Clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Coordonator Servicii Clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.10.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
- Studii superioare, in domeniul economic;
- Minim 3 ani experienta in activitati operationale front-office, in sistemul bancar;
- Minim 1 an experienta in coordonarea unei echipe;
- Engleza – cel putin nivel mediu;
- Cunostinte foarte bune de operare PC;
- Abilitati de comunicare, coordonare, vanzare si negociere;
- Orientare catre clienti si rezultate;
- Abilitatea de a lucra cu cifrele;
- Initiativa, flexibilitate, adaptabilitate.
- Analizeaza solicitarile clientilor, face sugestii alternative corespunzatoare fiecarui client si solutioneaza problemele aparute;
- Verifica intreaga activitate desfasurata in compartimentul pe care il coordoneaza;
- Stabileste relatii stranse si de lunga durata cu clientii venind in intampinarea solicitarilor acestora;
- Se preocupa si raspunde de cunosterea in detaliu a produselor si serviciilor bancii, oferite in vederea transmiterii catre clienti de informatii corecte si complete precum si pentru oferirea de produse complementare in cadrul actiunilor de vanzari incrucisate;
- Asigura, atat direct, cat si prin intermediul personalului din subordine o atitudine pro-activa fata de clienti, avand ca scop mentinerea/cresterea gradului de satisfactie a acestora fata de serviciile oferite precum si oferirea de produse complementare in cadrul actiunilor de vanzari incrucisate;
- Verifica si semneaza toata documentatia impusa de “Procedurile de deschidere conturi curente pentru clientii persoane fizice” si de “Procedura de deschidere sau lichidare cont depozit la termen;
- Autorizeaza tranzactiile efectuate de casierii/ofiterii servicii clienti din subordine;
- Asigura aplicarea intocmai a legislatiei romanesti si a normelor aprobate de banca, privind politica si procedurile de cunoastere a clientilor, de prevenire si combatere a spalarii banilor si de pastrare a secretului profesional;
- Preia propunerile/sugestiile referitoare la activitatea compartimentului, transmise de clienti, si le comunica sefului ierarhic;
- Rezolva reclamatiile si sesizarile clientilor referitoare la problemele ce le coordoneaza.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Reprezentant Servicii Clienti Aplica fara CV | |
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Bucuresti BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (283) |
Raporteaza eroarea la