Coordonator Servicii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Coordonator Servicii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Studii superioare, in domeniul economic;

    - Minim 3 ani experienta in activitati operationale front-office, in sistemul bancar;

    - Minim 1 an experienta in coordonarea unei echipe;

    - Engleza – cel putin nivel mediu;

    - Cunostinte foarte bune de operare PC;

    - Abilitati de comunicare, coordonare, vanzare si negociere;

    - Orientare catre clienti si rezultate;

    - Abilitatea de a lucra cu cifrele;

    - Initiativa, flexibilitate, adaptabilitate.

    Responsabilitati

    - Analizeaza solicitarile clientilor, face sugestii alternative corespunzatoare fiecarui client si solutioneaza problemele aparute;

    - Verifica intreaga activitate desfasurata in compartimentul pe care il coordoneaza;

    - Stabileste relatii stranse si de lunga durata cu clientii venind in intampinarea solicitarilor acestora;

    - Se preocupa si raspunde de cunosterea in detaliu a produselor si serviciilor bancii, oferite in vederea transmiterii catre clienti de informatii corecte si complete precum si pentru oferirea de produse complementare in cadrul actiunilor de vanzari incrucisate;

    - Asigura, atat direct, cat si prin intermediul personalului din subordine o atitudine pro-activa fata de clienti, avand ca scop mentinerea/cresterea gradului de satisfactie a acestora fata de serviciile oferite precum si oferirea de produse complementare in cadrul actiunilor de vanzari incrucisate;

    - Verifica si semneaza toata documentatia impusa de “Procedurile de deschidere conturi curente pentru clientii persoane fizice” si de “Procedura de deschidere sau lichidare cont depozit la termen;

    - Autorizeaza tranzactiile efectuate de casierii/ofiterii servicii clienti din subordine;

    - Asigura aplicarea intocmai a legislatiei romanesti si a normelor aprobate de banca, privind politica si procedurile de cunoastere a clientilor, de prevenire si combatere a spalarii banilor si de pastrare a secretului profesional;

    - Preia propunerile/sugestiile referitoare la activitatea compartimentului, transmise de clienti, si le comunica sefului ierarhic;

    - Rezolva reclamatiile si sesizarile clientilor referitoare la problemele ce le coordoneaza.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (283)