Analist Servicii Client - Limba Germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Client - Limba Germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.08.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Cunoştinţe fluente de limba engleză şi limba germana;
    - Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint;
    - Bune aptitudini de comunicare;
    - Abilitate de a lucra cu cifre.

    COMPETENTE:
    - Orientare către client
    - Flexibil şi adaptabil;
    - Atitudine proactiva;
    - Atentie la detalii;
    - Respectă termenele limită;
    - Furnizează rezultate de calitate;
    - Orientat catre optimizare continua;
    - Abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    Analistul Servicii Client acţionează într-un mediu multicultural si administreaza procesele si sistemele operative oferind asistenta reprezentanţilor de vânzări, clientilor companiei, partenerilor si / sau grupurilor comerciale.
    Analistul Servicii Client este parte integrantă a echipei de operatiuni vanzari avand o varietate de responsabilităţi, cum ar fi:

    Asistenţă pentru Operaţiunile de Vânzari:
    - Asigură asistenţă si suport in operarea cererilor conform procedurilor si regulamentelor convenite;
    - Valideaza nivelul de aprobare conform ierarhiei de aprobare PPS folosind delegatiile existe;
    - Conform standardelor de calitate cerute, valideaza cererile trimise de clienti, parteneri/echipele de suport pentru parteneri, reprezentantii de vanzari si/sau grupurile comerciale, respectand termenul limita convenit;
    - Verifica si valideaza acuratetea datelor din cereri prin intermediul sistemelor si documentelor organizatiei;
    - Se asigură că preţurile, reducerile şi alte date sunt corecte, şi are autorizaţiile necesare procesării cererilor;
    - Verifica si valideaza justificarea cererii de preturi speciale si o aliniaza cu codul activitatii in vederea inregistrarii corecte in sistem;
    - Raporteaza despre progresul activitatilor;
    - Creeaza analize de profitabilitate si scenarii pentru determinarea celei mai profitabile oferte pentru clientii;

    Training şi comunicare:
    - Poate efectua sau asista la susţinerea trainingurilor şi/sau prezentărilor despre funcţionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general;
    - Asigură transparenţa informaţiilor

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (453)