Analist Servicii Client - Limba Germana
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Analist Servicii Client - Limba Germana active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.08.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
- Cunoştinţe fluente de limba engleză şi limba germana;
- Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint;
- Bune aptitudini de comunicare;
- Abilitate de a lucra cu cifre.
COMPETENTE:
- Orientare către client
- Flexibil şi adaptabil;
- Atitudine proactiva;
- Atentie la detalii;
- Respectă termenele limită;
- Furnizează rezultate de calitate;
- Orientat catre optimizare continua;
- Abilitati de comunicare.
Analistul Servicii Client acţionează într-un mediu multicultural si administreaza procesele si sistemele operative oferind asistenta reprezentanţilor de vânzări, clientilor companiei, partenerilor si / sau grupurilor comerciale.
Analistul Servicii Client este parte integrantă a echipei de operatiuni vanzari avand o varietate de responsabilităţi, cum ar fi:
Asistenţă pentru Operaţiunile de Vânzari:
- Asigură asistenţă si suport in operarea cererilor conform procedurilor si regulamentelor convenite;
- Valideaza nivelul de aprobare conform ierarhiei de aprobare PPS folosind delegatiile existe;
- Conform standardelor de calitate cerute, valideaza cererile trimise de clienti, parteneri/echipele de suport pentru parteneri, reprezentantii de vanzari si/sau grupurile comerciale, respectand termenul limita convenit;
- Verifica si valideaza acuratetea datelor din cereri prin intermediul sistemelor si documentelor organizatiei;
- Se asigură că preţurile, reducerile şi alte date sunt corecte, şi are autorizaţiile necesare procesării cererilor;
- Verifica si valideaza justificarea cererii de preturi speciale si o aliniaza cu codul activitatii in vederea inregistrarii corecte in sistem;
- Raporteaza despre progresul activitatilor;
- Creeaza analize de profitabilitate si scenarii pentru determinarea celei mai profitabile oferte pentru clientii;
Training şi comunicare:
- Poate efectua sau asista la susţinerea trainingurilor şi/sau prezentărilor despre funcţionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general;
- Asigură transparenţa informaţiilor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Junior Analist Servicii Client Hybrid | |
Vezi job-uri similare (453) |
Raporteaza eroarea la