Account manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Account manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.08.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - absolvent studii superioare ;
    - abilitati si experienta de analiza din punct de vedere tehnic si business;
    - capacitate decizionala, de analiza financiara si tehnica in vederea intocmirii ofertelor;
    - experienta in vanzari de solutii software si hardware, in proiecte complexe catre clienti din Retail - minim 2 ani;
    - abilitati de comunicare;
    - capacitate de lucru in echipa;
    - capacitate excelenta de relaţionare cu tipologii variate de oameni;
    - abilitatea de a gestiona şi soluţiona conflicte;
    - mobilitate si disponibilitatea de a calatori in interes de serviciu;
    - limba engleza nivel mediu;
    - carnet de conducere catg. B

    Responsabilitati

    - identifica ferestrele de oportunitate, nisele de piata, promoveaza si sustine in relatia cu clientul solutii integrate, complete, complexe, aliniate necesitatilor specifice pietei de retail;
    - realizeaza target-ul discutat, stabilit si asumat;
    - analizeaza business-ul global si cunoaşte in detaliu a activitatea clientului;
    - creaza premisele unei cresteri constant a portofoliului de clienti;
    - colaboreaza cu echipele tehnice pentru pregatirea de oferte si planificarea instalarilor ;
    - urmareste proiectele in vederea identificarilor de noi oportunitati conform cerintelor si nevoilor clientilor;
    - realizeaza si transmite ofertele comerciale;
    - participa la realizarea contractului, negocierea si semnarea acestuia;
    - este responsabil cu incasarea facturilor in conditiile si in termenele stabilite;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (227)