Operations Specialist for Russian speakers

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Operations Specialist for Russian speakers active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.08.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Abilitati cheie:

    - Networking

    - Negociere şi influenţare (incl. Managementul conflictelor şi Capacitate de a se impune)

    - Prezentare

    - Capacitate de analiză

    - Capacitatea de a facilita cea mai bună Experienţă pentru Partener (inclusiv Capacitate de reacţie şi Finalizare)

    - Fluenta in limba engleza si rusa

    - Cunoştinţe referitoare la Operaţiuni: Afaceri, Procese, Sisteme de Canal de Distribuţie

    - Spirit de iniţiativă şi proactivitate în vederea excelenţei operaţionale



    Abilităţi esenţiale

    - Managementul schimbării

    - Persoană cu iniţiativă

    - Persoană decisă

    - Cunoştinţe financiare

    - Management de Proiect

    - Dezvoltarea de soluţii innovative

    - Planificare tactic

    - Răspunderea pentru obiectivele stabilite

    Responsabilitati

    Specialistul Operaţiuni îşi desfăşoară activitatea într-un mediu de afaceri de canale de distribuţie paneuropean, multicultural şi multilingvistic. Acestuia îi revine responsabilitatea de a asigura suport şi asistenţă pentru operaţiunile zilnice pentru o gamă de Parteneri de Canale de Distribuţie. Activităţile de procesare a tranzacţiilor sunt externalizate către un Centru de Procesare a Tranzacţiilor.

    Relaţiile cu Partenerii

    Managementull Relaţiei cu Partenerii (la nivel de Colaborator Individual şi primul nivel de management (Conturi Premium) sau interfaţă la toate nivelurile (Conturi Standard)
    Informaţii Comerciale despre Partener: Familiarizarea cu organizaţia, practicile, modelul de business, indicatorii financiari şi competenţele esenţiale ale partenerilor; Monitorizarea operaţiunilor şi conformităţii partenerilor
    Managementul Cunoştinţelor: Informare şi Interacţiune Proiect, Escalări Suport Proiect, Training pentru Parteneri
    Managementul fluxului Cash-2-Cash, Managementul Debitului Furnizorului, Reconcilierea plăţilor E2E
    Colaborare organizaţională: Comunică în mod efectiv cu partenerii şi cu resursele interne companiei în vederea obţinerii unei eficienţe operaţionale continue şi coordonate; Obţine şi partajează informaţii despre partener cu organizatia; Exercită influenţă personală în numele partenerilor în vederea accelerării accesului rapid la informaţii, resurse sau aprobări
    Managementul Escalărilor (escalări procese zilnice, escalări de produse, escalări referitoare la plată şi livrare/ logistică, analiză Problemă & Cauză)
    Suport şi conformitate a partenerilor în vederea auditului
    Planificarea şi urmărirea comenzilor
    Coordonarea Livrării/ Logisticii (Monitorizarea execuţiei), Coordonarea slot-urilor de rezervare, Managementul Retragerii Produselor

    Relaţia cu Stakeholderii

    Managementul Relaţiei cu Stakeholderii interni (inclusiv întâlniri pentru revizuirea angajamentelor, negocierea anulărilor între organizatie/parteneri, clarificări referitoare la plăţile speciale, negocieri speciale, etc)
    Managementul Cunoştinţelor (Informare şi Interacţiune Proiect, Escalări Suport Proiect, Training pentru Stakeholderi)
    Consultanţă Operaţiuni Canal de Distribuţie, inclusiv iniţiativele stakeholderilor interni
    Suport în vederea optimizării Cotei de Vânzări aferente Canalului de Distribuţie
    Managementul Escalării (escalări procese zilnice, escalări de produse, escalări referitoare la livrare/ logistică, escalări operaţionale)
    Managementul Problemelor
    Management Proiect Operaţiuni

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Ilfov, Galati, Job national

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (293)