Specialist resurse umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist resurse umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 20.08.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoana cu spirit de initiativa, dinamica, comunicativa si organizata pentru a se alatura Departamentului de Recrutare la sediul nostru din Iasi.

    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :

    -Studii universitare finalizate, in unul din domeniile: psihologie, economie, marketing, comunicare

    - Experienţa în muncă: 

    - Experienta in domeniul Resurse Umane intre 2 – 5 ani 

    - Experienta intr-un departament de Dezvoltare Organizationala sau comercial reprezinta un avantaj

    -Cunostinte bune ale proceselor de resurse umane (cel putin unul din urmatoarele): evaluarea performantei, managementul talentelor, compensatii si beneficii.

    -Bune abilitati de comunicare orala si in scris

    -Bune abilitati de organizare – cunostinte de management al proiectului reprezinta un avantaj

    -Proactivitate

    -Bune abilitati de comunicare, relationare si gestionare a conflictelor

    -Capacitatea de sinteza

    -Atentie la detalii

    -Cunoasterea limbii franceza(nivel B2 ) si a limbii engleze( nivel B1)

    - Cunoasterea pachetului MS Office

    Responsabilitati

    Ref(R53002001140)

    Responsabilităţile importante:

    -Participa la creionarea politicii si strategiei anuale de Resurse Umane.

    -Participa la procesul de evaluare anuala a performantei.
    -Participa la creionarea unei politici si a unui pachet de Compensatii si Beneficii, la nivel de companie.
    -Se implica sau coordoneaza proiecte legate de comunicarea interna: participa la redactarea revistei interne si a oricaror altor documente de comunicare generala.
    -Se implica in proiectele de comunicare externa si de creare a unei imagini de angajator: participare sau organizare de evenimente de recrutare sau de cariera, se implica in actualizarea sau modificarea site, etc

    -Participa sau coordoneaza crearea de noi proceduri de Resurse Umane.

    -Se implica sau coordoneaza dezvoltarea de programe de motivare financiara si non financiara pentru angajatii companiei.

    -Calculeaza si raporteaza indicatorii lunari/trimestriali/ anuali specifici Resurselor Umane.

    Alte informatii

    Beneficii:

    -reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;

    -oportunitati de evolutie in cariera in cadrul companiei;

    -pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Remote

    Remote