Internship

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Internship
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    •Absolvent de facultate
    •De preferat, experienta profesionala anterioara
    •Fluenta in limba engleza (scris si vorbit)
    •Cunostinte solide operare a calculatorului si a pachetului Microsoft (Windows, Outlook, Office, etc.)
    •Cunostinte SAP sunt un plus

    Responsabilitati

    •Asigura verificarea si functionalitatea tuturor aspectelor relevante ale ordinelor/ veniturilor/ procesului, precum si conformitatea cu SAB 101.
    •Preluarea completa a responsabilitatilor de front office (FO) si coordonarea activitatilor pe intreg fluxul de process ce include implicarea partenerilor interni si externi. Aplicarea si utilizarea in mod activ a proceselor interne si externe precum si o activitate eficienta cu compania. Traducerea cererilor clientilor (in tarile companiei fara support de traducere ). Acordarea de suport pentru intrebarile din partea companiei.
    •Asigurarea interfetei intre departamentul de vanzari, business, departamentul de distributie, departamentul de dezvoltare si client. Asigurarea ca toate intrebarile vor primi un raspuns.
    •Asigura verificarea, functionalitatea, controlul business-ului si conformitatea cu cerintele auditului avand ca scop securizarea companiei din punct de vedere financiar.
    •Asigurarea responsabilitatilor administrative pentru realizarea contractelor de suport. Asigurarea ca aceste contracte sunt realizate corect din punct de vedere comercial si legal, in conformitate cu politicile si procedurile de suport ale clientilor companiei.
    •Ocazional, va fi preluata coordonarea din punct de vedere administrativ pentru cererile primite.
    •Asigurarea mentenantei corecte a contractelor in cadrul sistemelor companiei
    •Functioneaza ca punct de contact pentru C&C, departamentul de distributie, departamentul financiar, CRS.
    •Prezentarea si escaladarea subiectelor aflate in aria de responsabilitate a echipei de management, a propriei echipe si a celor adiacente
    •Initierea si participarea la intruniri interdisciplinare
    •Alinierea la standardele companiei ale conduitei in afaceri.
    •Cunoasterea si utilixarea conexiunilor interne
    •Asigurarea de raspunsuri pentru intrebarile din parte companiei
    •Monitorizarea procesului pe intreg fluxul sau intre back office (BO) si front office (FO)
    •Asigurarea ca toate documentele sunt tiparite / stocate / trimise in timp util.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (93)