Specialist Achizitii Publice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamnet International active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Teamnet International
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.08.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
    Join us now!

    Cerinte

    Experienta de lucru minim 2 ani in ofertare sau elaborarea documentatiilor de atribuire;
    - Cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice;
    - Cunostinte privind utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP);
    - Persoana organizata si foarte atenta la detalii capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse;
    - Abilitati de comunicare si capacitatea de utilizare a limbajului de specialitate;
    - Persoana responsabila, orientata spre rezultat, capabila sa lucreze in conditii de stres (termene limita)

    Constituie un plus:
    - Experienta si cunostinte in domeniul tehnic, in principal IT&C;
    - Cunostinte privind mecanismul fondurilor structurale;
    - Studii superioare in domeniul stiintelor juridice/administrative;
    - Cunostinte avansate de limba engleza

    Responsabilitati

    - Urmareste daca compania indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire pentru ofertele pregatite de companie;
    - Se ocupa de identificarea expertilor solicitati in cadrul documentatiilor de atribuire si pregateste documentele necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor;
    - Intocmeste documentatii de atribuire pentru procedurile desfasurate de companie, finantate din fonduri structurale;
    - Intocmeste acorduri de asociere si urmareste semnarea acestora de catre parti;
    - Elaboreaza note justificative, note de fundamentare, referate de necesitate;
    - Transmite spre publicare anunturile/invitatiile de participare;
    - Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari pe parcursul derularii procedurii de atribuire;
    - Actualizeaza baza de date de achizitii;
    - Urmareste continuu modificarile legislative privind achizitiile publice

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (61)