Specialist Achizitii Publice
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamnet International active.Vezi toate job-urile Specialist Achizitii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamnet International |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.08.2014 |
Remote work: | On-site |
Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
Join us now!
Experienta de lucru minim 2 ani in ofertare sau elaborarea documentatiilor de atribuire;
- Cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice;
- Cunostinte privind utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP);
- Persoana organizata si foarte atenta la detalii capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse;
- Abilitati de comunicare si capacitatea de utilizare a limbajului de specialitate;
- Persoana responsabila, orientata spre rezultat, capabila sa lucreze in conditii de stres (termene limita)
Constituie un plus:
- Experienta si cunostinte in domeniul tehnic, in principal IT&C;
- Cunostinte privind mecanismul fondurilor structurale;
- Studii superioare in domeniul stiintelor juridice/administrative;
- Cunostinte avansate de limba engleza
- Urmareste daca compania indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire pentru ofertele pregatite de companie;
- Se ocupa de identificarea expertilor solicitati in cadrul documentatiilor de atribuire si pregateste documentele necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor;
- Intocmeste documentatii de atribuire pentru procedurile desfasurate de companie, finantate din fonduri structurale;
- Intocmeste acorduri de asociere si urmareste semnarea acestora de catre parti;
- Elaboreaza note justificative, note de fundamentare, referate de necesitate;
- Transmite spre publicare anunturile/invitatiile de participare;
- Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari pe parcursul derularii procedurii de atribuire;
- Actualizeaza baza de date de achizitii;
- Urmareste continuu modificarile legislative privind achizitiile publice
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operational Risk Specialist @ING Hubs Romania Aplica fara CV | |
Specialist achizitii Aplica fara CV | |
Business Reporting & Projects Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (61) |
Raporteaza eroarea la