Consilier HR - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Societe Generale Global Solution Centre active.


Vezi toate job-urile Consilier HR - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Societe Generale Global Solution Centre
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.12.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Societe Generale Global Solution Centre (SG GSC) is a business solution center for Societe Generale, one of the largest European financial groups. We provide high-quality professional services for more than 35 countries in various fields of activity – Finance & Accounting, Human Resources, Information Technology, Know Your Customer, Compliance and Business Advisory. Our mission is to be a partner of choice, valued for owning, transforming and innovating through best in class talent.

    Cerinte


    Franceza: Avansat
    Engleza: Avansat constituie avantaj

    Studii universitare

    Experienta mai mare de 3 ani in gestiunea administrativa a personalului

    Responsabilitati

    In cadrul echipei de aprox 15 persoane care se ocupa de Gestiunea Administrativa a personalului:

    · Efectuarea lucrarilor corespunzatoare inaintea platii : ore suplimentare, zile lucrate, zile de recuperare, persoanele de serviciu/mentenanta permanenta si declaratiile interventiilor efectuate in acest timp, prime, ICD — Indemnizatii Compensatorii pentru deplasari (control, calcul, inregistrare)
    · Inregistrarea mutarii salariatilor si gestionarea contului lor de mobilitate : mutari / detasari si alte procese de gestiune individuala ( schimbarea codului de regim, schimbarea nivelului salarial si/sau revizii salariale)
    · Administrarea absentelor (maternitate, concediu sabatic, concediu pentru crearea intreprinderii, dosarele invalizilor, concedii/RTT, concediu medical, oprirea lucrului (greva), extensii, autorizarea absentelor...)
    · Administrarea dosarului salariatului (optiune restaurant, date personale ale salariatilor, examene bancare)
    · Administrarea campaniilor curente ( investirea CET, certficatele pentru scoala, alocatie copii, RTT negative, datele personale ale salariatilor, transport)
    · Realizarea campaniei "auxiliari pentru concedii/vacante" : centralizarea nevoilor entitatilor, strangerea/recensamantul candidaturilor, selectarea candidatilor si stabilirea contractelor
    · Administrarea operatiunilor administrative care necesita o puternica abilitate tehnica, legata de actele complexe de administrare (invaliditate)
    · Administrarea recrutarilor temporare/ocazionale : controlul facturarii lunare, deschiderea litigiului si urmarirea facturii eronate, plata facturilor
    · Inregistrarea datelor referitoare la ansamblul operatiunilor de gestiune administrativa in Sistemul Informatic RH

    · Activitati generale de serviciu:

    - Asigurarea unei supravegheri permanente asupra gestiunii administrative a personalului
    - Asigurarea raspunsurilor la intrebarile clientilor, escaladate de consilierii Filierelor RH si asigurarea asistentei si sfaturilor necesare domeniului de activitate RH : atestari/certificari, credit de locuinta 1%, duplicat/copie dupa fluturasul de salariu...
    Asistarea, informarea si consilierea actorilor RH din SGPM, ierarhiilor si colaboratorilor din serviciile centrale in domeniul regulilor si procedurilor RH

    Aceasta pozitie este pe o perioada determinata de 1 an cu posibilitatea de prelungire in functie de performante.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (4)