Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Consilier HR - perioada determinata
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Societe Generale Global Solution Centre active.Vezi toate job-urile Consilier HR - perioada determinata active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Societe Generale Global Solution Centre |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.12.2014 |
Remote work: | On-site |
Societe Generale Global Solution Centre (SG GSC) is a business solution center for Societe Generale, one of the largest European financial groups. We provide high-quality professional services for more than 35 countries in various fields of activity – Finance & Accounting, Human Resources, Information Technology, Know Your Customer, Compliance and Business Advisory. Our mission is to be a partner of choice, valued for owning, transforming and innovating through best in class talent.
Cerinte
Franceza: Avansat
Engleza: Avansat constituie avantaj
Studii universitare
Experienta mai mare de 3 ani in gestiunea administrativa a personalului
In cadrul echipei de aprox 15 persoane care se ocupa de Gestiunea Administrativa a personalului:
· Efectuarea lucrarilor corespunzatoare inaintea platii : ore suplimentare, zile lucrate, zile de recuperare, persoanele de serviciu/mentenanta permanenta si declaratiile interventiilor efectuate in acest timp, prime, ICD — Indemnizatii Compensatorii pentru deplasari (control, calcul, inregistrare)
· Inregistrarea mutarii salariatilor si gestionarea contului lor de mobilitate : mutari / detasari si alte procese de gestiune individuala ( schimbarea codului de regim, schimbarea nivelului salarial si/sau revizii salariale)
· Administrarea absentelor (maternitate, concediu sabatic, concediu pentru crearea intreprinderii, dosarele invalizilor, concedii/RTT, concediu medical, oprirea lucrului (greva), extensii, autorizarea absentelor...)
· Administrarea dosarului salariatului (optiune restaurant, date personale ale salariatilor, examene bancare)
· Administrarea campaniilor curente ( investirea CET, certficatele pentru scoala, alocatie copii, RTT negative, datele personale ale salariatilor, transport)
· Realizarea campaniei "auxiliari pentru concedii/vacante" : centralizarea nevoilor entitatilor, strangerea/recensamantul candidaturilor, selectarea candidatilor si stabilirea contractelor
· Administrarea operatiunilor administrative care necesita o puternica abilitate tehnica, legata de actele complexe de administrare (invaliditate)
· Administrarea recrutarilor temporare/ocazionale : controlul facturarii lunare, deschiderea litigiului si urmarirea facturii eronate, plata facturilor
· Inregistrarea datelor referitoare la ansamblul operatiunilor de gestiune administrativa in Sistemul Informatic RH
· Activitati generale de serviciu:
- Asigurarea unei supravegheri permanente asupra gestiunii administrative a personalului
- Asigurarea raspunsurilor la intrebarile clientilor, escaladate de consilierii Filierelor RH si asigurarea asistentei si sfaturilor necesare domeniului de activitate RH : atestari/certificari, credit de locuinta 1%, duplicat/copie dupa fluturasul de salariu...
Asistarea, informarea si consilierea actorilor RH din SGPM, ierarhiilor si colaboratorilor din serviciile centrale in domeniul regulilor si procedurilor RH
Aceasta pozitie este pe o perioada determinata de 1 an cu posibilitatea de prelungire in functie de performante.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil People&Culture Magazine - METRO Convenience - perioada determinata de 12 luni BUCURESTI, | |
Analist Baze de Date (Excel) Hybrid | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la