Junior Accounts Payable cu Limba Rusa 020415AS

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Junior Accounts Payable cu Limba Rusa 020415AS active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.05.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Partenerul nostru reprezinta una dintre companiile multinaţionale prestigioase in industria prelucrării tutunului, avand o cifra de afaceri impresionanta. Fiind o organizatie lider pe piata internationala, serviciile pe zona de finance sunt externalizate in aproximativ toate tarile europene.

    Junior Accounts Payable are rolul de a prelucra corect şi eficient facturile, notele de credit şi deconturile de cheltuieli, asigurându-se că se efectuează toate controalele interne, pentru a furniza servicii eficiente şi efective clienţilor săi.

    Cerinte:

    Abilităţi tehnice
    - Să cunoască aprofundat terminologia contabilă relevantă pentru propriul departament şi la nivel de organizaţie;
    - Să înţeleagă toţi termenii de jargon;
    - Limba engleza - cunostinte bune;
    - Limba rusa - nivel avansat.

    Competenţe de utilizare a calculatorului
    - Utilizator avansat MS Excel;
    - Elemente de bază în PowerPoint.

    Aptitudini organizaţionale
    - Stabileşte singur priorităţile propriei activităţii;
    - Înţelege elementele care determină raportarea problemei spre soluţionare către poziţiile superioare;
    - Discută în avans cu superiorul său despre volumul de muncă.

    Aptitudini de comunicare
    - Să comunice eficient cu colegii, managerul de linie;
    - Comunicare telefonică şi scriere emailuri: să înţeleagă şi să aplice regulile de comunicare formală;
    - Să solicite ajutorul colegilor şi superiorilor.

    Responsabilitati

    - Să introducă facturile şi/sau deconturile de cheltuieli în sistemele contabile pentru ca furnizorii şi angajaţii să poată fi plătiţi în conformitate cu termenii stabiliţi;

    - Să se asigure că problemele şi solicitările primite din partea furnizorilor sau legate de deconturi de cheltuieli sunt soluţionate în conformitate cu contractul relevant de prestari servicii - Service Level Agreement (SLA). Orice probleme nerezolvate sunt gestionate conform procedurilor de “Issue resolution” - soluţionare a problemelor;

    - Să efectueze toate controalele relevante conform calendarului stabilit, facilitând astfel identificarea şi rectificarea erorilor de prelucrare/procesare în timp util;

    - Să ofere asistenţă la pregătirea rapoartelor lunare cu privire la KPI pentru a permite raportarea performanţelor FSS către părţile interesate relevante;

    - Să ofere asistenţă în activităţile periodice şi de închidere.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (149)