Master Data Analyst with Italian Language

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Master Data Analyst with Italian Language active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.10.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Limba engleza, italiana la nivel avansat
    •Centrate pe client / Vanzari abordare centrică
    •Înțelegerea procesului, proceduri și capabilități
    •Abilitatea de a documenta și de a înțelege de sistem / fluxurilor de date
    •Puternice abilități de gestionare a datelor
    •Lucru bine în echipă
    •Excelente abilitati de comunicare
    •Proactivitate, Analitic
    •motivat si orientat spre obtinerea de rezultate
    •Flexibilitate si adaptabilitate uşoara a mediului de lucru
    •Cu initiativa şi capacitate de a dezvolta soluţii
    •Perfectionist in munca cu detalii
    •Capacitate de a lucra în condiţii de stres
    •Respectarea termenele limită convenite pentru o anumită activitate
    •Pronunţate aptitudini analitice
    •Orientat catre rezultate de calitate
    •Abilitatea de a livra rezultate bune lucrând atât individual, cât şi în echipă
    •Bune abilitati de analiza a datelor si problemelor in detaliu pentru o corecta identificare a problemei de baza
    •Experienţă foarte bună în lucrul cu aplicaţiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint si Visio

    Responsabilitati

    Faciliteaza cresterea productivitatii agentilor de vanzari oferind servicii care presupun apropiere de client si cunostinte despre acesta, experienta in lucrul cu functiile si un model scazut de cost. Scopul organizatiei noastre este de a sustine agentii de vanzari din EMEA asigurand conexiunea intre diferitele procese care guverneaza mecanismul de vanzari.
    Responsabil de implementarea operațională a ierarhiei client și de masterat clienților aliniamente de date în Data Systems client cu EMEA anvergură.
    Candidatul ideal ar aduce competențe legate de gestionare a datelor, înțelegere a clienților ierarhie afaceri (holding, filiale, francize, etc) și capacitatea de a evalua impactul de compensare a activităților operaționale gestionate.

    •Efectueaza activitati administrative in numele persoanelor din departamentul vanzari din diferite regiuni in cadrul regiunii EMEA, la delegarea acestuia sau in cadrul proceselor predefinite
    •Coordoneaza procesele existente de administrare a vânzărilor prin crearea si modificarea inregistrarilor in baza de date SalesForce.com, NCRF, MyComp, MDCP
    •Răspunde de menţinerea la zi a clientilor şi numerele aferente (AMID, Teritoriu, Account ) în cadrul bazei de date SalesForce.com, NCRF, MyComp, MDCP si creaza numerele de clienti in numele agentului de vanzari.
    •Participa activ la sesiunile de planificare a structurii bazei de data pentru anumite conturi, contribuie cu rapoarte si analize pentru echipele de vanzari.
    •Revizuieste baza de date de conturi client si monitorizeaza fisierele primate de la echipa de conturi furnizand feedback in legatura cu acuratetea datelor.
    •Conduce initiative la nivel de organizare a conturilor si clientilor sau la nivel de tara, revizuind in mod recurent bazele de date
    •Se asigura permanent ca toate comunicarile sunt facute clar si eficient catre tara si catre clientii din echipele de vanzari.
    •Seteaza asteptari clare clientilor din tara in legatura cu cazurile de suport in functie de complexitate si dependenta fata de alte echipe din Sales Operations si din T&O
    •Propune solutii de imbunatatire a procesului, a toolurilor si a comunicarii intre membrii echipei sau intre echipa si clientii din tari.
    •Este in permanenta la curent cu noile functionalitati din SFDC, MDCP, NCRF, MyComp si se asigura ca aceste schimbari sunt cunoscute si intelese de catre ceilalti colegi, superiori si clienti din tari
    •Rezolva cazurile de suport in functie de SLA stabilit cu fiecare regiune si se asigura ca orice intarziere este documentata si comunicata in mod corespunzator.
    •Este responsabil/a de comunicarea permanenta cu tara, de procesele care sunt detinute de Sales Operations si ofera consultanta in legatura cu acestea atat echipelor de vanzari cat si Sales Operations din tari.
    •Creare de conturi, mentinerea structurii ierarhice a conturilor si userilor, procesul de mentinere a teritoriilor, support pe implementarea de noi procese si functionalitati si mentinerea bazei de date
    •Gestionează implementarea operațională a modificărilor ierarhie Client în sistemele de masterat de date (MyComp / MDCP), în funcție de vânzări de acoperire și de intrare de Compensare a Vânzărilor
    •Gestionează aliniere a sistemelor „before and after” (NCRF)
    •executarea migrarea de date pentru noile sisteme de date master (MyComp)
    •executarea unui utilizator Acceptarea de testare pentru noile sisteme de date de bază
    •Organizeaza „Country Council” impreuna cu clientii interni pentru a stabili următorul ciclu de planificare conturi de registre lista de master prin audituri, comentarii și a proceselor de aliniere
    •Gestionează anchete depuse și cereri de la echipele de vanzari legate de ierarhia de client și în mod corespunzător se ocupă de mai multe conturi de client.
    •Suportă soluții care au impact asupra altor departamente.
    •identifică în mod proactiv modalități eficiente de a gestiona cererea și proactiv lucra cu echipa pentru a reduce procesele cu impact ineficiente sau de calitate

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (562)