Consultant Tehnic Customer Care

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Senior Software active.


Vezi toate job-urile Consultant Tehnic Customer Care active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Senior Software
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.08.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Datorita celor peste 400 de implementari de succes in multiple tari europene si a cresterii continue la nivel de companie, am reusit sa ne diferentiem ca fiind unul dintre principalii provideri de solutii software integrate din Romania.

    Compania noastra a fost fondata in 2003, iar in prezent avem peste 150 de angajati si birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.

    Succesul proiectelor noastre se datoreaza profesionalismului si know-how-ului echipei, dar si parteneriatelor incheiate de-a lungul timpului cu jucatori de talie mondiala, cu care impartasim trasaturi precum dinamismul, inovatia si, cel mai important, dorinta de a transforma tehnologia in beneficii directe pentru companii.

    Pentru a afla detalii despre noi si proiectele noastre va invitam sa accesati www.seniorsoftware.ro!

    Adresa la care ne puteti contacta este jobs@seniorsoftware.ro

    Cerinte

    - Experienta de minim 1 an intr-un post similar sau intr-o pozitie de suport/consultanta implementare sisteme informatice;
    - Studii in domeniul economic / informatic;
    - Cunostinte de business – nivel avansat;
    - Cunostinte de contabilitate – nivel bun;
    - Cunostinte IT (baze de date) – nivel mediu;
    - Capacitatea de a intelege cerinte de business si de a le relationa cu sistemele din portofoliu;
    - Abilitati excelente de relationare si comunicare.

    Responsabilitati

    - Responsabil pentru mentinerea si cresterea satisfactiei clientilor cu privire la sistemele si serviciile pe care le folosesc;
    - Dezvolta si mentine relatii excelente de colaborare cu clientii in vederea intelegerii; modului in care utilizeaza sistemele achizitionate si propunerii de noi solutii;
    - Raspunde promt la solicitarile clientilor venite pe mail sau telefonic si le ofera; informatiile pe care le solicita;
    - Se deplaseaza la client pentru analizarea si identificarea nevoilor acestora;
    - Intelege contextul business / economic al cerintelor si propune solutii tehnice adaptate .

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Posibilitatea de dezvoltare personala in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
    - Sustinere financiara pentru cursuri/certificari;
    - Oportunitati de avansare;
    - Evaluare profesionala;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (981)