Consultant Tehnic Customer Care
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Senior Software active.Vezi toate job-urile Consultant Tehnic Customer Care active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Senior Software |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.08.2014 |
Remote work: | On-site |
Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Datorita celor peste 400 de implementari de succes in multiple tari europene si a cresterii continue la nivel de companie, am reusit sa ne diferentiem ca fiind unul dintre principalii provideri de solutii software integrate din Romania.
Compania noastra a fost fondata in 2003, iar in prezent avem peste 150 de angajati si birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.
Succesul proiectelor noastre se datoreaza profesionalismului si know-how-ului echipei, dar si parteneriatelor incheiate de-a lungul timpului cu jucatori de talie mondiala, cu care impartasim trasaturi precum dinamismul, inovatia si, cel mai important, dorinta de a transforma tehnologia in beneficii directe pentru companii.
Pentru a afla detalii despre noi si proiectele noastre va invitam sa accesati www.seniorsoftware.ro!
Adresa la care ne puteti contacta este jobs@seniorsoftware.ro
- Experienta de minim 1 an intr-un post similar sau intr-o pozitie de suport/consultanta implementare sisteme informatice;
- Studii in domeniul economic / informatic;
- Cunostinte de business – nivel avansat;
- Cunostinte de contabilitate – nivel bun;
- Cunostinte IT (baze de date) – nivel mediu;
- Capacitatea de a intelege cerinte de business si de a le relationa cu sistemele din portofoliu;
- Abilitati excelente de relationare si comunicare.
- Responsabil pentru mentinerea si cresterea satisfactiei clientilor cu privire la sistemele si serviciile pe care le folosesc;
- Dezvolta si mentine relatii excelente de colaborare cu clientii in vederea intelegerii; modului in care utilizeaza sistemele achizitionate si propunerii de noi solutii;
- Raspunde promt la solicitarile clientilor venite pe mail sau telefonic si le ofera; informatiile pe care le solicita;
- Se deplaseaza la client pentru analizarea si identificarea nevoilor acestora;
- Intelege contextul business / economic al cerintelor si propune solutii tehnice adaptate .
Beneficii:
- Posibilitatea de dezvoltare personala in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
- Sustinere financiara pentru cursuri/certificari;
- Oportunitati de avansare;
- Evaluare profesionala;
- Pachet salarial atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with Romanian BUCURESTI, | |
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Customer Care - perioada determinata Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (981) |
Raporteaza eroarea la