Expeditor International cu limba bulgara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Adecco Romania active.Vezi toate job-urile Expeditor International cu limba bulgara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Adecco Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.05.2014 |
Remote work: | On-site |
An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.
În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.
În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.
- Limba bulgara si engleza la nivel avansat (conditie obligatorie)
- Studii superioare
- Persoana dinamica , flexibila, atenta la detalii, memorie foarte buna
- Abilitati bune de comunicare
- Spirit de echipa
- Contactarea si selectarea clientilor importatori-exportatori atat din Romania cat si din alte tari Europene
- Contactarea si selectarea transportatorilor de marfa parteneri ai companiei
- Intermedierea cererilor-ofertelor de transport prin permanenta legatura intre clienti si transportatori
- Asigurarea celor mai bune oferte de transport, in cel mai scurt timp pt. clientii aflati in portofoliu
- Urmarirea comenzilor executate pana la incasarea c/val. acestora;
- Realizarea activitatii de marketing si prospectare a pietii pentru dezvoltarea portofoliului de comenzi prin atragerea de noi clienti
- Informarea clientului asupra unei expeditii livrate atat in tara cat si in afara tarii
- Mentinerea la zi a bazelor de date a casei de expeditii (introducerea datelor unei expeditii in programul informatic (baza de date), verificarea corectitudinii acestora; introducerea in baza de date a firmei a datelor privitoare la un client sau un caraus nou)
- Mentinerea legaturii saptamanal cu carausii pentru a avea o situatie a localizarii camioanelor acestora.
- Rezolvarea diferitelor tipuri de probleme aparute in relatiile cu clientii intr-o anumita masura si informarea acestora asupra unor motive care au dat nastere problemei respective
- Mentinerea legaturii (ca dispecer intermediar) cu transportatorii si clientii implicati in comenzile de transport in desfasurare si coordonarea acestora in cazul indisponibilitatii sau a absentei temporare a dispecerului principal
Beneficii:
- Salariu fix + Comisioane
- Pachet relocare pentru cei din afara Iasiului, pentru cel putin 6 luni
Daca indepliniti conditiile de mai sus, asteptam aplicatiile dvs direct pe site, cat si pe site-ul www.adecco.ro
Vor fi contactati doar cei care indeplinesc cerintele obligatorii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Procurement Operations Officer with French Aplica fara CV | |
Manipulant marfa - Depozit Anvelope Iasi Aplica fara CV | |
Sales Representative - Philip Morris - Iasi Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la