Trainee@BRD CRSC

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Trainee@BRD CRSC active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Management Trainee
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 28.05.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Profilul pe care il cautam:
    - Student in ultimul an/ Masterand cu rezultate academice excelente, intr-o facultate cu profil economic;
    - Stagii de practica anterioare in domeniul bancar, sau voluntariat, reprezinta un avantaj;
    - Cunostinte in domeniul bancar;
    - Cunoştinţe PC, MS Office;
    - Stăpânirea excelenta a limbii engleze, sau franceze si a termenilor specifici domeniului de activitate.

    Competentele de care avem nevoie:
    - Capacitate de invatare ;
    - Atentie la detalii si buna capacitate de organizare ;
    - Abilitati de analiza si sinteza ;
    - Abilitati de comunicare;
    - Orientare spre client;
    - Capacitate de relationare si lucru in echipa;
    - Adaptabilitate, eficienta si initiativa;

    Responsabilitati

    - Vei fi implicat in proiecte, din diferite arii functionale ale Centrului de servicii clienti din Timisoara;
    - Vei calcula indicatorii de performanta financiara pentru clientii persoane juridice invatand despre analiza financiara a unei firme din perspectiva normelor si procedurilor interne ale bancii specifice activitatii de creditare;
    - Vei realiza diferite activitati de management si monitorizare a produselor dedicate persoanelor juridice.

    Alte informatii

    Noi in schimb iti vom oferi
    Oportunitatea de a-ti pune in practica abilitatile, de a te familiariza rapid cu o activitate in mediul bancar (gama diversificata de produse si servicii bancare), alaturi de o echipa de profesionisti, acumuland experienta necesara pentru debutul carierei tale profesionale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara, Lugoj,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Remote

    Vezi job-uri similare (18)