Special Pricing - English language

This job is no longer active!

View all jobs Prohuman active


View all jobs Special Pricing - English language active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: Prohuman
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 05.03.2015
    Remote work: On-site
    Short company description

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Requirements

    - Nivel minim de experienta in acordarea de preturi speciale.
    - Cunoştinţe fluente de limba engleză
    - Licenţiat, având cunoştinţe de bază de asistenţă vânzări/clienţi
    - Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare — Windows ), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word ÅŸi PowerPoint
    - Bune aptitudini de comunicare
    - Simţ practic al afacerilor
    - Abilitate de a lucra cu cifre
    - Excelent spirit de organizare
    - Atentie la detalii

    COMPETENÅ¢E

    Orientare către client — Å£ine întotdeauna cont de client
    Preferabil experienta anterioara de munca intr-un mediu de afaceri
    Valoros individual, dar dedicat muncii in echipa
    Flexibil ÅŸi adaptabil
    Abilitate de a lua iniţiativa şi de a dezvolta soluţii ; atitudine proactiva.
    Abordare perfecţionistă pentru munca in detalii
    Pronuntate aptitudini analitice si de prioritizare
    Abilitatea de a lucra sub presiune
    Respectă termenele limită
    Orientat catre optimizare continua
    Abilitati de comunicare

    Responsibilities

    Echipa Operaţiuni Vânzări EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) administrează procesele şi sistemele operative comune oferind asistenţă clientilor companiei, reprezentantilor de vanzari, partenerilor şi grupurilor comerciale.

    Analistul Servicii Client acţionează într-un mediu multicultural si administreaza procesele si sistemele operative oferind asistenta reprezentanţilor de vânzări, clientilor companiei, partenerilor si / sau grupurilor comerciale.

    Însusirea unor aptitudini de baza (bună cunoaştere a proceselor şi instrumentelor) pentru a fi capabil să finalizeze sarcini/îndatoriri cu un grad mic/mediu de complexitate (inregistrare cerere in aplicatii, introducere date, comunicare informatii prin email/telefon/aplicatii, urmarire cerere, stabilire si analiza preturi si reduceri, aprobare preturi si reduceri,comunicare cu celelalte departamente pentru solutionarea cererilor, etc);
    Cunostinte de baza despre preturi speciale si instrumente de reduceri;
    Dobandirea unui nivel de înţelegere de baza a aspectelor generale ale postului şi familiarizarea cu politicile şi procedurile companiei (cunostinte generale despre modelul companiei, produse si organizatia Operatiuni de Vanzare)

    Autorizare si aprobare de preturi:

    Punct de contact pentru echipa de operaţiuni vânzări si organizaţia de vânzări din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa)
    Procesează şi coordonează tranzactii standard şi non-standard, pentru o listă bine definită de clienţi;
    Se asigură că preţurile, reducerile şi alte date sunt corecte, şi obtine autorizaţiile necesare procesării cererilor;
    Este la curent cu promoţiile, reducerile şi alte informaţii necesare prelucrarii cererilor in sistem
    Este la curent cu si aplica corect politicile de pret si regulile de procesare a cererilor (politici si reguli agreate la nivel EMEA)
    Dezvolta cunostinte generale despre modul de procesare a tranzactiilor de vanzare in cadrul organizatiei
    Isi insuseste cunostinte legate de particularitatile proceselor de pricing din alte regiuni; Raporteaza despre progresul activitatilor
    Întocmeşte situaţii si rapoarte privind cererile, comenzile si tranzactiile procesate
    Asigură documentarea si optimizarea proceselor operationale
    Participă la toate şedinţele de echipa, oferă feedback, informaţii şi recomandări pentru a ajuta la îmbunătăţirea proceselor
    Responsabil de analiza si bilantarea marjelor si reducerilor, de deciziile de aprobare a preturilor si de managementul cererilor restante

    Asistentă preturi:

    Asigură asistenţă si suport in operarea cererilor conform procedurilor si regulamentelor convenite
    Conform standardelor de calitate cerute, introduce si prelucreaza cererile trimise de clienti, parteneri/echipele de suport pentru parteneri, reprezentantii de vanzari si/sau grupurile comerciale, respectand termenul limita convenit
    Verifica si valideaza acuratetea datelor din cereri prin intermediul sistemelor si documentelor organizatiei

    Training ÅŸi comunicare:

    Participă la toate şedinţele de fomare necesare şi oferă feedback, informaţii şi recomandări pentru a ajuta la îmbunătăţirea trainingurilor
    Asistă la cerere angajatii noi cu completarea trainingurilor/sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat
    Poate efectua sau asista la susţinerea trainingurilor şi/sau prezentărilor despre funcţionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
    Acţionează ca un membru al echipei oferind informaţii, analize şi recomandări pentru a sprijini eforturile echipei.
    Asigură transparenţa informaţiilor, documentându-se adecvat şi stocând pe pagina interna de web a departamentului informaţiile de interes public.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (210)