Consultant Customer Support (*222)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Customer Support (*222) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    La Vodafone, vei gasi echipa, informatiile si resursele care te vor stimula sa-ti pui in valoare cunostintele si talentul. Astfel, zi de zi iti vei depasi limitele si te vei transforma intr-un supererou capabil sa isi foloseasca puterile in slujba clientilor.

    Noi credem că lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare să poată deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm și perseverență, iar noi iți oferim cadrul și resursele să te dezvolți.

    Cum trebuie să fii?
    - Puzzle Solver - orientat către soluționarea problemelor.
    - People Guru - adaptabil la tipologii diverse de oameni.
    - Selling Master - abil in a convinge și a negocia.
    - Challenge Collector - pasionat de provocări care să te scoată din zona de confort.
    - Integrity Definition - Integru si cu principii solide de etica profesionala.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa știi?
    - Limba engleză la nivel conversațional (mediu).
    - Sa te exprimi corect, concis si fluent in limba romana.
    - Microsoft Office - basic.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov, Galati, Job national

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    7000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (40)