Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Consultant Customer Support (*222)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.Vezi toate job-urile Consultant Customer Support (*222) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vodafone Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.09.2014 |
Remote work: | On-site |
Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.
De ce Vodafone?
• Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
• Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
• Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
• Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
• Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.
Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.
La Vodafone, vei gasi echipa, informatiile si resursele care te vor stimula sa-ti pui in valoare cunostintele si talentul. Astfel, zi de zi iti vei depasi limitele si te vei transforma intr-un supererou capabil sa isi foloseasca puterile in slujba clientilor.
Noi credem că lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare să poată deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm și perseverență, iar noi iți oferim cadrul și resursele să te dezvolți.
Cum trebuie să fii?
- Puzzle Solver - orientat către soluționarea problemelor.
- People Guru - adaptabil la tipologii diverse de oameni.
- Selling Master - abil in a convinge și a negocia.
- Challenge Collector - pasionat de provocări care să te scoată din zona de confort.
- Integrity Definition - Integru si cu principii solide de etica profesionala.
Ce trebuie sa știi?
- Limba engleză la nivel conversațional (mediu).
- Sa te exprimi corect, concis si fluent in limba romana.
- Microsoft Office - basic.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Remote French Speakers venit lunar net de peste 4000 de lei - Customer Support Specialist BUCURESTI, Ilfov, Galati, Job national | |
Tech Support Tier 1 - Bucuresti Aplica fara CV | |
Support specialist with German-Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (40) |
Raporteaza eroarea la