PartnerOne Advisor - Hungarian language

This job is no longer active!

View all jobs Prohuman active


View all jobs PartnerOne Advisor - Hungarian language active on Hipo.ro

View all jobs Management - Consulting active on Hipo.ro

View all jobs Sales active on Hipo.ro


Employer: Prohuman
Domain:
  • Management - Consulting
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 06.02.2015
    Remote work: On-site
    Short company description

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Requirements

    • Diplomă de licenţă în administrarea afacerilor, tehnologia comunicaţiilor sau a informaţiei;
    • 2-4 ani experienţă într-o funcţie similară în domeniu;
    • Cunoştinţe de bază privind lucrul cu programe de raportare (Instrumente BI, Excel, Access);
    • Capacitatea de a gestiona loturi / de a lucra în domeniul grupării datelor şi de a gestiona volume mari de informaţii
    • Capacitatea de a lucra având priorităţi concurente şi de a gestiona mai multe sarcini
    • Capacitatea de a derula activităţi pe cont propriu cu supraveghere minimă
    • Capacitatea de a stabili ordina priorităţilor şi de a urmări scopurile şi obiectivele
    • Abilităţi analitice demonstrate şi o orientare accentuată spre proces;
    • Cunoaşterea fluentă a limbii engleze şi maghiara

    COMPETENŢE
    • Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client
    • Valoros individual, dar un foarte bun coechipier
    • Flexibil şi adaptabil
    • Abilitate de a lua iniţiativa şi de a dezvolta soluţii
    • Abordare perfecţionistă privind munca cu detalii
    • Pronunţate aptitudini analitice (analizarea datelor & raportare)
    • Abilitatea de a lucra sub presiune
    • Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
    • Respectă termenele limită convenite
    • Furnizează rezultate de calitate
    • Abilităţi excelente de comunicare şi abilitatea de a stabili şi menţine relaţii interne/externe

    Responsibilities

    - Responsabil pentru furnizarea unor servicii de înaltă calitate şi rentabilitate şi asigurarea respectării SLA, bugetului, standardelor de calitate şi cerinţelor clienţilor interni şi externi. Implementează şi aplică directive valabile la nivelul EMEA şi cooperează cu alte sectoare EMEA pentru a sprijini întreţinerea şi dezvoltarea continuă a activităţilor de profilare;
    - Responsabil pentru procesul de gestionare şi operaţiunile locatorului de parteneri. Această responsabilitate include studiere şi percepţie, un nivel minim de calitate, verificarea concordanţei datelor şi stabilirea regulilor. Echipa de profilare menţine o relaţie strânsă cu organizaţiile de marketing locale şi cu cele ale canalului de distribuţie EMEA şi o gestiune pe categorii pentru a garanta faptul că locatorul de parteneri sprijină strategia de afaceri a ţării. Folosirea la nivel local a locatorului de parteneri – standardizat în acord cu alte ţări;
    - Responsabil pentru asigurarea faptului că schimbul de informaţii şi conţinutul bazelor de date se realizează în condiţii de siguranţă, în conformitate cu standardele de conduită în afaceri. Echipa de Profilare sprijină transparenţa şi disponibilitatea indicatorilor şi măsurilor operaţionale în cadrul tuturor unităţilor de afaceri şi îşi demonstrează capacităţile de lider în ceea ce priveşte experienţa operaţională completă pentru creşterea numărului de parteneri şi a vânzărilor prin canalul de distribuţie respectiv;
    - Colaborarea cu alte funcţii pentru a asigura programarea şi executarea livrării definite şi a analizelor de afaceri şi pentru a asigura utilizarea eficientă a resurselor (satisfacţie şi feedback din partea sectoarelor EMEA);
    - Participare activă în analizarea cerinţelor soluţiilor de profilare EMEA, asigurarea standardizării în întreaga regiune;
    - Oferirea de informaţii şi consultanţă colegilor, conducerii şi clienţilor în legătură cu principiile, tehnologiile, metodele şi bunele practici în materie de inginerie a datelor, în cadrul domeniilor de expertiză. Extinderea activităţii de profilare în cadrul sectoarelor;
    - Respectarea indicatorilor de calitate ai activităţii de profilare (la nivel global şi regional).
    - Este responsabil de implementarea procesului de inregistrare al partenerilor in Programul de Parteneriat pentru canalul de vanzari, respectand urmatorii pasi: inregistrare, monitorizare, actualizarea informatiilor pe sharepoint-ul specific, escalarea situatiilor neconforme cu procesul agreat si suport/training-uri catre terti, legate de proces.


    TRAINING SI COMUNICARE
    - Participa la toate sedintele de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor
    - Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor si/sau prezentarilor despre functionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
    - Actioneaza ca un membru al echipei oferind informatii, analize si recomandari pentru a sprijini eforturile echipei.


    Descrierea companiei:
    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (65)