Specialist Administrare Aplicatii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Brainspotting active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Aplicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 13.12.2012
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, una dintre cele mai importante companii din domeniul asigurarilor, cautam un Specialist Administrare Aplicatii dedicat proiectelor interne de dezvoltare IT.

    Cerinte:

    • Minim 3 ani experienta in administrare/configurare aplicatii;
    • Experienta de servicii web;
    • Bune cunostinte de: MS Office;
    • Bune cunostinte de: PL/SQL;
    • Cunoasterea aplicatie INSIS – administrare si configurare;
    • Abilitati de organizare si planificare;
    • Capacitatea de a gestiona in mod autonom sarcinile directe;
    • Capacitatea de a lucra in echipa si a cooperara eficient cu colegii si partenerii;
    • Cunostinte de limba engleza la nivel avansat ;
    • Studii superioare: Automatica, Cibernetica, Informatica.

    Constituie avantaj:

    • Cunostinte JAVA, Baze de date Oracle, SoapUI ;
    • Experienta in domeniul asigurarilor.

    Responsabilitati

    • Configureaza aplicatiile software ale companiei conform solicitarilor primite;
    • Efectueaza activitati de mentenanta pentru aplicatii;
    • Configureaza produsele noi in aplicatiile companiei;
    • Pregateste instructiuni de lucru privitoare la aplicatii, pentru a fi folosite de Departamentul Help-Desk;
    • Impreuna cu Departamentul Help-Desk, asigura suportul pentru aplicatiile companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Bonusuri de performanta;
    • Prime de sarbatori si de vacanta;
    • Cursuri / traininguri / certificari Oracle;
    • Abonament medical familial .

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (91)