Responsabil Procesare Comenzi ( part - time - 6h)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Responsabil Procesare Comenzi ( part - time - 6h) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.10.2019 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group recruteaza candidati pentru rolul de Reponsabil Procesare Comezi, pentru una dintre cele mai mari companii la nivel global, care activeaza in domeniul tutunului.rnrnCerinte:rnrnMinim studii medii finalizate;rnMinim 6 luni experienta in Vanzari Call Center Suport vanzari Back office Procesare comenzi;rnAtentie la detalii;rnAbilitati excelente de comunicare, ascultare, orientare catre client;rnCompetente excelente de negociere in vanzare;rnAbilitatea de a empatiza cu clientii;rnBune abilitati de operare pe calculator si data entry;rnCapacitatea de a identifica si evalua nevoile clientilor;rnCapacitatea de a oferi informatii complete, valide si corecte care clienti.
ResponsabilitatiResponsabilitati:rnrnMonitorizarea vanzarilor in vederea atingerii strategiei de business a companiei;rnProcesare comenzi cu atentie la detalii si acuratete;rnConstruirea unei relatii bune cu clientii;rnOferirea de informatii valide, corecte si complete catre clienti prin folosirea metodelor potrivite;rnPreluarea cerintelor clientilor si oferirea de solutii si alternative in timpul alocat; efectuarea de follow-up pentru a se asigura rezolvarea situatiilor;rnIndeplinirea targetului individual si de echipa, atat de vanzari cat si de apeluri;rnUrmarirea procedurilor si politicilor companiei;rnMentinerea comunicarii cu clientii si raportarea problemelor aparute;rnInregistrarea interactiunilor cu clientii si a detaliilor interactiunilor.
Alte informatiiBeneficii:rnrnPachet salarial atractiv;rnTichete de masa;rnAsigurare medicala privata;rnProgram de lucru part-time: L-V, 08.00 14.30 sau 15.00 15.30rnMediu profesionist de lucru.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Part time Airbnb Resolution Agent with French (Remote) Aplica fara CV | |
#13094 - Foreign Language Agent - Hindi (remote/part time) Remote | |
Vezi job-uri similare (284) |
Raporteaza eroarea la