Inspector salarizare - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.


Vezi toate job-urile Inspector salarizare - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Bimbo Romania (Vel Pitar)
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupo Bimbo Romania, cea mai mare companie de baking din lume, prezenta in 34 de tari, detine din anul 2023 masterbrandul Vel Pitar pe piata din Romania. Misiunea globala a companiei este aceea de a "hrani o lume mai buna", printr-un portofoliu de produse nutrivite si delicioase, ce raspund nevoilor consumatorilor, crescute sub branduri apreciate cu ajutorul unei echipe valoroase de peste 148,000 de oameni in jurul lumii.

    VelPitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit. Vel Pitar detine mai mult de 20% din piata de paine feliata din Romania, iar oferta de produse se regaseste zilnic pe masa a peste 1.500.000 de romani.

    Cerinte

    - Studii medii finalizate (constituie avantaj studiile superioare finalizate);
    - Cunostinte de legislatia muncii;
    - Experienta pe un post similar minim 3 ani;
    - Cunostinte nivel avansat de operare Office (Excel, Word);
    - Cunostinte nivel avansat de operare intr-un soft de salarizare (experienta de lucru in Charisma HR – constituie avantaj);
    - Acuratete si atentie in indeplinirea sarcinilor;
    - Aptitudini de comunicare, organizare, spirit de echipa;
    - Capacitatea de a respecta termenele.

    Responsabilitati

    - Verificarea pontajelor;
    - Intocmirea/verificarea statelor de plata;
    - Administrarea si arhivarea documentelor (state de plata, fluturasi salarii, garantii gestiune,etc);
    - Operarea/actualizarea bazei de date;
    - Urmarirea planificarii/realizarii concediilor de odihna ale angajatilor;
    - Mentinerea legaturii cu banca;
    - Eliberarea adeverintelor si a altor documente solicitate de angajati;
    - Intocmirea de rapoarte la solicitarea managerului de departament;
    - Aplicarea politicilor si procedurilor de resurse umane stabilite de companie;
    - Respectarea termenelor stabilite pentru finalizarea calculului salarial de doua ori pe luna.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (31)