Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
IT Customer Service & Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SSI Schaefer active.Vezi toate job-urile IT Customer Service & Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | SSI Schaefer |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.02.2015 |
Remote work: | On-site |
Why working with SSI Schaefer?
Pleasant work environment with global exposure.
Various projects and great possibilities for career development - Our company group is for years the world leading provider of intralogistics. The SSI SCHĂ„FER group stands for the highest quality level in the logistics sector, which is why we continue to optimise our technologies on an ongoing basis. More than 700 employees (of more than 8000 worldwide) specialized in software and approximately 1,400 installed systems stand fully behind the progress of our company group; at over 50 sites and in 16 company-owned production sites around the world.
Collaborating with our dedicated professionals worldwide - Throughout all of our projects, we are focussing on the overall solution. Communication and cooperation with local and worldwide teams are of crucial importance.
Professional and personal growth - For the challenges of the future, we are always looking for permanent, committed employees who want more than just a job. The continuous striving for technical and personal development, the motivation to work with professionalism and self-reliance in relation to the customer, as well as the satisfaction of respectful and team-oriented interaction with colleagues form the basis for a successful future.
Flat hierarchies
Short decision paths
High standards of professionalism
Teamwork and collegiality
• Studii superioare terminate în domeniul IT (informatică, automatizări, calculatoare);
• Cunoştinţe profesionale/experienţă în cel puţin una din tehnologiile de mai jos:
- SQL (Oracle PL/SQL este un plus )
- Programare Java
- Programare WEB (JPS/JS/HTML )
• Cunoştinţe profesionale obligatorii:
- Microsoft Office
- Cunoştinţe bune de operare pt cel puţin unul din sistemele de operare : Microsoft Windows, LINUX, AIX.
• persoană dinamică, atitudine proactivă, abilităţi de comunicare;
• dornic să lucreze într-o atmosfera competitivă;
• seriozitate, abilităţi tehnice;
• dornic de a învăţa şi de a se dezvolta.
- asigură primul nivel de suport (diagnosticare problem + remediere temporară/permanentă a problemei) pentru proiectele aflate în service sau garanţie;
- implementează funcţionalităţile noi pentru proiectele aflate în service/ în garanţie;
- asigură operaţiuni de instalare, mentenanţă, investigare şi verificare preventivă;
- posibilitatea deplasării 'on-site' în cazul în care este necesară punerea în funcţiune a noilor funcţionalităţi;
- limba franceză nivel avansat, limba engleză nivel mediu, limba germana constituie un avantaj;
- disponibilitatea de a lucre în afara orelor de program, în cazul apariţiei unor probleme.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
L1 IT Customer Support - German Aplica fara CV | |
Customer Success Manager Aplica fara CV | |
Technical Support Engineer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (95) |
Raporteaza eroarea la