Noutati @ Angajatori de TOP

Inovatia, dorinta de a progresa si proactivitatea manifestate in cadrul CGS Romania iti pot aduce o stea pe “Walk of Fame”



Sa facem cunostinta cu CGS Romania.
 

Compania americana CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de outsourcing si este prezenta, inca din anul 2006, pe piata din Romania. Compania furnizeaza servicii in 22 de limbi straine, avand sase centre de suport in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Targu-Jiu, Galati si Miercurea Ciuc.

Cei peste 3.300 de angajati ai companiei interactioneaza zilnic cu clienti atat din Romania, cat si din Germania, Marea Britanie, Spania si alte tari europene, precum si din Statele Unite si Canada. CGS este listata in primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.

In portofoliul nostru de clienti se regasesc companii din Forbes Top 500, precum si companii europene de top.

Care sunt aspectele care definesc cultura organizationala a companiei?

Motto-ul companiei este „Friends Working Together” si consideram ca defineste cel mai bine atat mediul nostru de lucru, cat si atitudinea tuturor colegilor.

Suntem renumiti pentru imbinarea ideala intre mediul profesional si cel personal, iar prieteniile trainice care se leaga intre membrii echipelor noastre sunt cea mai buna dovada. Suntem foarte uniti si ne implicam atat in competitii sportive, cat si in evenimente caritabile, iar fiecare coleg nou este primit cu bratele deschise.

Astfel, pentru noi, indeplinirea unui target devine o provocare careia ii raspundem cu entuziasm si cu spirit competitiv fair-play.


Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?

Incepand cu training-urile oferite celor aflati pe pozitii de entry-level si terminand cu programele de mentorat oferite angajatilor care doresc sa se dezvolte si sa promoveze, in cadrul companiei noastre invatam in permanenta, prin intermediul programul CGS Academy, care urmeaza sa fie lansat anul acesta. Fiecare angajat are sansa de a beneficia de pregatire continua oferita atat de trainerii nostri, cat si de manageri.

Astfel, persoanele care isi dezvolta anumite competente si care dau dovada de abilitati clare, cu siguranta vor fi promovati. De asemenea, pentru a crea un work-life balance, contribuim la dezvoltarea personala a angajatilor nostri incurajandu-i sa practice un sport sau un hobby si implicandu-i in diverse activitati impreuna cu celilalti colegi.


Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?

Noi suntem atat de obisnuiti cu beneficiile oferite, incat nu stim daca le mai putem considera drept inedite. Pe langa beneficii precum asigurare medicala privata, bonuri de masa, reduceri pentru diverse produse si servicii, teambuilding-uri,  avem si o competitie interna bazata pe inovatie, dorinta de a progresa si proactivitate, in urma careia castigatorii pot primi o stea pe “Walk of Fame”. Lunar, desemnam patru top performers, pe care ii premiem pentru dorinta lor de a perfectiona procesele, pentru implicarea in dezvoltarea de noi proiecte sau care au adus un impact pozitiv asupra activitatii in care sunt implicati. Oricine se poate bucura de acest premiu, indiferent de pozitia ocupata sau de vechimea in companie. De asemenea, in cadrul initiativei „Cum m-am recrutat”, colegii nostri au avut ocazia sa se intalnesca chiar la munca cu Adrian Despot, Tudor Chirila, Dorian Boguta, Vlad Irimia sau Horia Brenciu.

Descrieti-ne candidatul potrivit pentru dvs.

Apreciem candidatii proactivi si comunicativi, iar cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj. Cautam persoane cu people skills deoarece, in cadrul companiei noastre, vor interactiona cu foarte multa lume.

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat CGS Romania?

CGS Romania sustine performanta si implicarea intr-un mediu atractiv de lucru si ofera sesiuni intensive de pregatire si training pentru toti angajatii.

Astfel, o persoana aflata pe o pozitie de entry-level care isi demonstreaza skill-urile pe o pozitie de Customer Service Representative, de exemplu, are sansa de a promova destul de rapid la nivelul de Quality Assurance Specialist, iar apoi, daca isi insuseste si calitati de office politics poate deveni Team Leader. Acest lucru se intampla frecvent, avem colegi care au reusit aceasta performanta chiar si intr-un an de zile.

Oferiti-ne 3 exemple de DO’S and DON’TS de care ar trebui sa tina cont candidatii in momentul in care vin la interviu.

Cele trei aspecte importante de care un candidat trebuie sa tina cont atunci cand se prezinta la un interviu ar fi urmatoarele: sa fie increzator si sigur pe el, sa se poarte natural si sa puna intrebari.

Greselile de evitat ar fi acestea sa vina nepregatit la interviu, sa vorbeasca prea putin sau prea mult, lipsa de sinceritate.


De ce ar trebui sa tina cont candidatii daca vor sa lucreze intr-un domeniu total diferit de cel in care au studiat?

Compania noastra este foarte deschisa fata de candidatii cu abilitati de invatare. Noi suntem dispusi sa investim in persoanele dornice sa invete si sa se dezvolte, care sunt proactive si interesate sa descopere lucruri noi.

Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?

Cel mai probabil, anul acesta vom avea o crestere de aproximativ 200 de oameni noi pe care ii vom recruta in cele sase centre de suport pe care le avem: Bucuresti, Brasov, Sibiu, Targu Jiu, Galati si Miercurea Ciuc. Acest fapt vine pe fondul unei cereri tot mai mari de pe piata. Sunt tot mai multe companii, chiar şi institutii de stat, care au investit in ultimii ani şi inca investesc in centre de suport. Totodata, in conditiile in care compania se va extinde, si nivelul salarial va continua sa creasca.

Ce oportunitati de cariera oferiti (job-uri, programe de internship, trainee management etc.)?

Candidatii mai tineri pot aplica la posturile entry level: Customer Support Representative, IT Helpdesk, Accounts Receivable, Inside Sales Representative, Contract Maintenance, Customer Care – toate job-urile pot fi in limbi straine (Engleza, Spaniola, Franceza, Germana, Italiana, Portugheza, Rusa, Olandeza, Suedeza etc.). Pentru acestea nu cerem experienta, iar programul de lucru poate fi flexibil, angajatii avand posibilitatea sa opteze pentru norma de lucru de 4 sau 6 ore, daca nu pot lucra full time, 8 ore. Job-urile entry level la CGS Romania presupun si o perioada de training care dureaza intre 2 saptamani si 2 luni – depinde de department si de complexitatea job-ului.

Posturile care presupun si experienta de lucru anterioara sunt: Contract Maintenance/Billing Associate, Inside Sales Representative, Marketing and Sales Consultant, Project Manager, Telesales Team Manager.

Practic, pentru proaspetii absolventi, industria outsourcing-ului se prezinta ca o oportunitate importanta, un drum relativ previzibil, in care poti face pasi rapizi de la call center catre management. Mai precis, este industria care angajeaza cei mai multi absolventi de studii universitare, mai ales pe zonele de IT, economie si limbi straine.



Care ar fi motivele pentru care candidatii ar trebui sa aplice la job-urile deschise in cadrul companiei?

Pe langa beneficiile pe care le oferim la angajare, motivul pentru care candidatii aplica in general la CGS ar fi mediul de lucru dezvoltat in cadrul companiei: unul prietenos, dar competitiv si bazat foarte mult pe performanta. Candidatii stiu ca la CGS se pot dezvolta ulterior si pe alte domenii cum ar fi: IT, HR, Training si Management.

Suntem axati pe dezvoltarea si specializarea continua a angajatilor nostri, investim constant in pregatirea lor si ii ajutam sa-si imbunatateasca skill-urile, dar si sa dobandeasca unele noi. Tinem pasul cu nevoile lor si ii ajutam sa evolueze spre directia pe care si-au ales-o. Din acest motiv, am creat si un program de mentorat prin care angajatii nostri isi pot impartasi cunostintele acumulate si au sansa de a invata cat mai mult din interiorul companiei, de la mentori cu multa experienta, cu foarte bune abilitati de comunicare, coordonare si indrumare.

90% dintre angajatii nostri care ocupa functii de specialist, middle sau senior management au promovat din intern si s-au dezvoltat in timp pe domeniul pe care l-au ales. Toti directorii nostri sunt tineri veniti pe entry-level si care acum conduc 1000 de oameni. De asemenea, aproximativ 95% dintre angajatii CGS sunt absolventi sau studenti ai unor institutii de invatamant superior.
 
Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

Procesul de selectie are mai multe etape. Prima dintre ele ar fi o discutie telefonica, prin care urmarim evaluarea anumitor competente, in functie de fiecare job. Ulterior, se stabileste o intalnire la sediul nostru, pentru evaluarea prin teste si o discutie fata in fata cu recruiterul. Apoi, in functie de post, candidatul va mai participa la un interviu sau doua cu managerul de proiect.

Va invitam sa ne cunoasteti la standul nostru din cadrul Angajatori de TOP, in 26-27 octombrie, la Sala Palatului din Bucuresti! Ca de fiecare data, v-am pregatit si cateva surprize!

In plus, nu uitati sa va inscrieti la SkillShop-ul nostru "Join the CGS Team and learn how to build a successful career!" ce va avea loc in 27 octombrie, la ora 13:45. Participarea este gratuita, insa numarul de locuri este limitat!
 

Inscrie-te la Angajatori de TOP Bucuresti

LinkedIn