Noutati @ Angajatori de TOP

GENPACT - o companie globala de servicii profesionale


Noi suntem GENPACT - o companie globala de servicii profesionale, ce pune accent pe transformare.
Gandim prin design. Visam lumea digitala. Rezolvam problemele cu date. Re-imaginam procesele si inovam continuu. Transformarea se intampla aici.

La nivel mondial, cei peste 77.000 de angajati lucreaza in parteneriat cu peste 100 de companii listate in topul Fortune 500. In Europa, Genpact are 11 centre de livrare in: Romania, Polonia, Olanda, Slovacia si Marea Britanie totalizand peste 5000 de angajati, ce vorbesc 23 de limbi straine si interactioneaza cu 60+ de clienti.

In Romania, Genpact este cel mai mare furnizor international de servicii, pentru clienti globali.
Suntem prezenti pe piata locala din 2005 si ne-am dezvoltat in timp ca unul dintre cei mai mari angajatori de pe piata romaneasca, avand peste 3500 de angajati in Bucuresti si Cluj Napoca. Serviciile noastre acopera domenii variate: operatiuni in domeniul financiar-contabil, de achizitii si contract management, suport IT dar si consultanta de business.

Genpact Romania participa la Angajatori de TOP Bucuresti cu intentia de a recruta tineri talentati care vor sa faca primul pas in cariera, dar si profesionisti care isi doresc perfectionarea abilitatilor intr-un mediu de lucru dinamic.



1. Cu ce ganduri veniti la Angajatori de TOP?

Pentru Genpact, ADT reprezinta mai mult decat un targ de job-uri. Este o oportunitate de a impartasi candidatilor o mica parte din cultura noastra, din organizatia noastra, oferindu-le mai multe detalii despre companie si despre rolurile disponibile in acest moment.
Ceea ce ne face pe noi un angajator de top sunt grija, atentia si investitia pe care alegem sa le facem in angajatii nostri pentru a le sustine dezvoltarea personala si profesionala.

2. Ce oportunitati de cariera oferiti (job-uri, programe de internship, trainee management etc.)?

Promisiunea noastra pentru cei ce vor face parte din echipa Genpact este: „Learn. Grow. Succeed.”
Este diferentiatorul nostru ca angajator si este ceea ce ne ajuta sa atragem, sa retinem si sa dezvoltam oamenii talentati de care industria si business-ul nostru au nevoie.
In acest moment oferim oportunitati de cariera pentru tineri absolventi, fara experienta. Pentru ei, avem o intreaga gama de training-uri in functie de nevoile lor specifice: programe de invatare a limbilor straine, soft skills, dar si trainiguri de process sau de invatare a sistemelor de lucru.
Genpact ofera job-uri in: finante-contabilitate, achizitii, servicii clienti, IT.
Totodata, pentru candidati cu nivel ridicat de experienta avem oportunitati de Team Leader, Operations Manager, Project Manager, etc.
 
3. Oferiti-ne 3 exemple de DO’S and DON’TS de care ar trebui sa tina cont candidatii in momentul in care vin la interviu.

DO’s:
Apreciem candidatii bine informati, care au o buna intelegere a industriei, a companiei sau chiar a rolului disponibil. Ne intereseaza personalitatea lor – curiozitatea, spontaneitatea, entuziasmul si motivatia lor sunt importante pentru noi.

DON’T’S:
Lipsa de interes, superficialitatea, atitudinea neprofesionala sau prea informala sunt aspecte cu care nu rezonam.

4. De ce ar trebui sa tina cont candidatii daca vor sa lucreze intr-un domeniu total diferit de cel in care au studiat?

Industria noastra se caracterizeaza prin dinamism si necesita adaptabiitate la schimbarile rapide ale pietei, ale clientilor. De aceea, flexibilitatea angajatilor pe de o parte si expunerea pe care Genpact le-o ofera de cealalta parte ajuta la dezvoltarea lor profesionala.
In cadrul companiei oferim o gama complexa de traininguri, de la Finance and Accounting School pana la Language Improvement training.
Importanta este deschiderea catre o arie noua, diferita si dorinta de a experimenta si de a aprofunda lucruri noi. Este suficienta motivatia, atitudinea pozitiva si bineinteles cunoasterea la nivel incepator-mediu a unei limbi straine si a limbii engleze.

5. Descrieti-ne candidatul potrivit pentru voi (soft skills si hard skills)

Candidatul potrivit pentru noi este: curios, entuziast, motivat sa-si construiasca o cariera – nu sa caute un job. De asemenea cunoaste cel putin o limba straina la nivel mediu si limba engleza bine inteles.
Evolutia tinerilor pe care ii angajam este cel mai de pret lucru pentru noi. De aceea, alegem sa formam managerii mai degraba decat sa-i angajam din exterior, tinand cont de specificitatea si dinamismul industriei.
 
Va invitam sa ne cunoasteti la standul nostru din cadrul Angajatori de TOP pe 20-21 Octombrie, la Sala Palatului!

In plus, nu uitati sa va inscrieti la SkillShop-ul nostru We discover and grow talents! ce va avea loc pe 20 Octombrie, intre orele ora 14:50 - 15:35. Participarea este gratuita, insa numarul de locuri este limitat!
 
Inscrie-te la Angajatori de TOP Bucuresti

LinkedIn