TELUS International Europe recruteaza pentru 150 de pozitii toamna aceasta

 


TELUS International Europe participa toamna aceasta la Angajatori de TOP Bucuresti ! Pe 14 si 15 octombrie, la Sala Palatului poti interactiona cu reprezentantii companiei direct la stand!

De asemenea, ei ti-au pregatit si un SkillShop in cadrul targului, unde vei afla cum poti trece cu succes de procesul de recrutare si care sunt avantajele de a fi angajat TELUS International Europe! Rezerva-ti unul dintre cele 30 de locuri disponibile la Roadmap to success!

Cum ati descrie TELUS International Europe in cifre? 

TELUS International Europe este un centru de contact multilingv de servicii BPO (business process outsourcing) și furnizor ITO ce oferă servicii de înaltă calitate încă din anul 2004. Compania are peste 3.500 de membri în echipele sale din cele 7 centre situate în Sofia și Plovdiv (Bulgaria), București și Craiova (România), precum și în birourile din Manchester și Cannock, Marea Britanie. TELUS International Europe oferă soluții de contact center, ITO și servicii inovatoare de suport în peste 35  de limbi străine pentru partenerii săi la nivel global.
 
TELUS International Europe este parte a familiei TELUS International, o companie globală de BPO cu peste 25.000 de angajați în întreaga lume, inclusiv în Canada, Statele Unite ale Americii, Europa, America Latină și Filipine. Prin intermediul celor peste 175 de milioane de interacțiuni anuale prin voce, e-mail, chat, social media cu clienții săi din industrii ca telecom, utilități, high tech, gaming, finanțe, retail, e-commerce, turism, logistică și cea medicală, TELUS International facilitează accesul la experiențe inovatoare ca rezultat al muncii de echipă, gandirii proactive și culturii origanizaționale cu focus pe client. O componentă globală a TELUS, TELUS International este susținută de către o companie lider național pe piața de telecomunicații din Canada, cu o cifra de afaceri anulă de 10 miliarde USD și 12.5 milioane de clienți.

Care sunt ariile in care activeaza TELUS International Europe in Romania si cele mai frecvente pozitii pentru care recrutati pentru fiecare arie (juniori, seniori, manageri)? 

Ca funizor de servicii de call center si BPO, TELUS International Europe activează în Romania în diverse arii în care ne-am dezvoltat extensiv expertiza de-a lungul timpului: IT & telecomunicații, retail & e-commerce, turism sau gaming. Ca angajator, TELUS International Europe se concentrează în Romania pe poziții de entry-level în departamente de suport clienți, analiză de fraudă, suport tehnic, moderare site, în peste 30 de limbi străine. Investind constant în formarea și dezvoltarea angajaților noștri nu de puține ori chiar managerii reprezintă de fapt povești de cariere de succes începute în cadrul echipei noastre de pe poziții de entry level.

Care sunt atributele care definesc cultura organizationala din TELUS International Europe? 

TELUS International Europe pune accent pe investiția în angajați și formarea lor, precum și în comunitățile în care aceștia trăiesc și își desfășoară activitatea, fapt bazat pe convingerea că dacă membrii echipei sunt fericiți, la fel vor fi și clienții. In acest sens membrii echipei TELUS International România beneficiază de un program cuprinzător axat pe Learning & Development, coaching, posibilitate de dezvoltare profesională pe baza unui plan de carieră, precum și un pachet extins de beneficii.


 

Ce planuri de recrutare are TELUS International Europe in aceasta toamna pentru profesionisti si juniori (nr. de pozitii, departamente, profile)? 

Înca de la începutul lui 2016 am inițiat și derulat noi proiecte în cadrul TELUS International Europe, crescând constant până la peste 1.000 de membri ai echipei în acest moment. Elementul central al proiectelor noastre este diversitatea, atât din punct de vedere al nivelului de carieră, cît și din punct de vedere lingvistic, având în vedere faptul că am lansat procese noi de recrutare pentru limbi străine pentru care nu am mai asigurat suport pana acum. De asemenea, în pas cu tendințele industriei la nivel mondial, TELUS International Romania își extinde constant portofoliul de clienți precum și segmentele de activitate deservite, mutând focusul de pe profilul clasic de call center spre activitati mai complexe, ca de exemplu cele de back office, finance și gaming.

În mod natural, nevoia de resurse umane a companiei urmează același trend ascendent accelerat, în perioada imediat următoare fiind disponibile peste 150 de poziții exclusiv pentru proiectele nou atrase. 

Care sunt programele de internship/trainee pentru care veti recruta la Angajatori de TOP si care sunt pasii dupa eveniment? Ce alte proiecte pentru tineri veti promova in cadrul evenimentului? 

TELUS International Europe rămâne un angajator orientat către oameni, lucru care se regăsește și în oportunitățile de carieră propuse în perioada următoare: noi proiecte de backoffice, suport clienți și suport tehnic pentru partenerii noștri existenți și viitori. Este vorba despre joburi cu orar flexibil, într-un mediu orientat către dezvoltare, destinate tinerilor care nu dețin la acel moment experiența anterioară în domeniu.

In ce consta procesul de selectie la TELUS International Europe si cum s-ar putea pregati un candidat? 

În cadrul procesului de recrutare ne axăm în primul rând pe atitudinea pozitivă, orientată către soluții și dezvoltare, pe care ne dorim să o regăsim și discutând cu potențialii candidați. Bineînțeles, în calitate de centru de contact multilingv de servicii BPO avem ca parte din procesul de recrutare și testări lingvistice adaptate profilului fiecărei poziții. Motivația și atitudinea potrivită reprezintă însă cele mai importante elemente ale cărții de vizită pe care ar trebui să o pregătescă un candidat.

Care sunt cateva motive pentru care un junior sau un senior ar trebui sa aplice la TELUS International Europe? 

TELUS International Europe este o companie aparte, care pune oamenii pe primul loc. Prin mediul de lucru prietenos, cu facilități multiple, programele de training și planificare a carierei, dar și datorită multitudinii de beneficii oferite membrii echipei noastre sunt implicați și motivați constant.
 
Care este cel mai inedit beneficiu pe care il oferiti angajatilor? (ne referim și la partea de training-uri și cursuri) 
Implicarea este cuvântul cheie la TELUS International Europe, iar prin programul de responsabilitate socială “TELUS Days of Giving” încurajăm membrii echipei să facă diferența nu doar profesional cât și personal în comunitatea din care fac parte.
 
Pe 15 octombrie la Angajatori de TOP Bucuresti, echipa TELUS International Europe te asteapta la SkillShop-ul Roadmap to success sa iti raspunda intrebarilor legate de programele oferite tinerilor si cum poti trece cu succes de interviul de angajare!