Schneider Electric recruteaza noi resurse de energie pentru hub-ul regional deschis la Bucuresti


Compania specializata la nivel global in managementul energiei, cu operatiuni in peste 100 de tari, Schneider Electric te asteapta in Bucuresti la Angajatori de TOP, cel mai mare targ de cariera din Romania, pe 14-15 octombrie.

Inscrie-te si la SkillShop-ul pregatit in cadrul targului: Why can things go wrong? Lessons from John unde vei putea interactiona cu specialistii companiei!


Care sunt ariile in care activeaza Schneider Electric in Romania si cele mai frecvente pozitii pentru care recrutati pentru fiecare arie (juniori, seniori, manageri)?

Schneider Electric este specialistul mondial in managementul energiei si automatizari, avand o prezenta de aproape 20 de ani pe piata din Romania. Pentru a usura procesul de comunicare operationala a clientilor cu Schneider Electric, din anul 2011, compania a infiintat in Bucuresti un hub regional pentru grup care cuprinde aproximativ 120 de angajati care ofera asistenta comerciala, logistica si tehnica prin telefon si email pentru 25 de tari, in 17 limbi straine.

Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor 5 ani de activitate, centrul de suport clienti este intr-un proces constant de dezvoltare, ceea ce atrage deschiderea de noi pozitii in interiorul companiei. Pentru acesta, cautam vorbitori de diverse limbi straine (germana, maghiara, franceza, sarba, croata) pentru pozitii de internal services sales, suport comercial si order management.

Daca ar trebui sa alegeti 4 atribute care va descriu cel mai bine ca angajator, care ar fi acestea?

Schneider Electric este o companie a viitorului care isi doreste sa remodeleze industriile, sa transforme orasele si sa imbogateasca vietile utilizatorilor, pornind de la o strategie de brand – Life is On, care pune accentul pe conceptul de conectivitate si inovatie in ceea ce priveste consumul de energie.

De aceea, Schneider Electric este concentrat sa ofere un mediu de lucru in care este promovata diversitatea si incluziunea, prin oferirea de sanse egale tuturor angajatilor si de oportunitati de promovare la nivel global. De exemplu, in centrul de suport clienti 22% dintre angajati sunt straini.

Un alt atribut al companiei este promovarea unei culturi a performantei inalte, prin incurajarea obtinerii celor mai bune rezultate, in conformitate cu strategia companiei si obiectivele de business stabilite. Cei mai performanti angajati sunt recunoscuti de catre companie si rasplatiti, punandu-se foarte mult accentul pe dezvoltarea lor profesionala. 
 
Schneider Electric ajuta clientii sai sa-si optimizeze consumul de energie si operatiunile, intr-un mod sigur, fiabil, eficient si sustenabil. Aceasta viziune fiind prezenta si la nivelul organizatiei care reprezinta un spatiu deschis inovatiei si ideilor revolutionare menit sa faca viata mai buna pentru oameni.

De asemenea, angajatii companiei au parte de un plan de beneficii extins care ofera acces la servicii medicale si programe de dezvoltare personala si profesionala.

Ce planuri de recrutare are Schneider Electric in aceasta toamna pentru profesionisti si juniori (nr. de pozitii, departamente, profile) si pentru care dintre aceste pozitii vor putea aplica vizitatorii Angajatori de TOP?

In ceea ce priveste centrul de suport clienti, cautam vorbitori de diverse limbi straine (germana, poloneza, slovena, croata, greaca) pentru pozitii de suport comercial si order management. Iar pentru zona de profesionisti, pozitiile deschise sunt: Quality Responsible, Junior Accountant si Orders Coordinator.

Care sunt aspectele care definesc cultura organizationala Schneider Electric si cum influenteaza acestea profilul cautat in procesul de selectie?

Cultura organizationala a Schneider Electric pune foarte mult accentul pe oameni si pe potentialul profesional al acestora. O gandire pe care vrem sa le-o transmitem angajatilor nostri este aceea de a imbratisa inovatia si de a adopta un stil de viata sustenabila atat in interiorul companiei, cat si in casele lor.

De asemenea, Schneider Electric ofera un portofoliu complet de produse si solutii pentru domeniul managementului energiei si automatizari, ceea ce ii ofera un profil unic pe piata echipamentelor de conservare a energiei, cu un plus de conectivitate in design-ul si modul de functionare al produselor. 

Schneider Electric promoveaza diversitatea si incluziunea in interiorul companiei, sustinand performanta la nivel inalt si recunoscand meritele fiecarui angajat. Totodata, ne dorim sa incurajam initiativa si proactivitatea, si un sistem de leadership accesibil care sa asigure dezvoltarea unor echipe performante si eficiente.

In ce consta procesul de selectie la Schneider Electric si cum s-ar putea pregati un candidat?

Credem ca oamenii extraordinari sunt cei care au ajutat Schneider Electric sa devina o mare companie la nivel global, de aceea ne dorim angajati motivati, pasionati de ceea ce fac si dornici sa invete totul despre serviciile si solutiile organizatiei. Deoarece clientii nostri sunt centrul business-ului Schneider Electric, vrem sa angajam persoane cu abilitati de comunicare, care pot prezenta informatiile despre produse intr-un mod eficient si exact, si care sa internalizeze principiile companiei si spiritul sau inovator. Mai mult, sustinem angajatii care doresc sa lucreze in echipa, au spirit de intitiativa si doresc sa evolueze in interiorul companiei pe termen lung.

Astfel ca, ii incurajam pe viitorii angajati sa se informeze temeinic despre cine este Schneider Electric si ce produse ofera, si sa prezinte ce ii motiveaza in viata profesionala si de ce cred ca aceasta companie ii poate sprijini sa-si dezvolte capacitatile si sa-si puna in valoare talentul existent.



De aceea, procesul de selectie al candidatilor este gandit pentru a identifica potentialul fiecarei persoane si caracteristicile care rezoneaza cu responsabilitatile postului pentru care aplica si specificul echipei din care urmeaza sa faca parte. Prima etapa reprezinta un interviu cu un reprezentant al departamentului de resurse umane si superiorul direct, dupa care interviul final consta intr-o discutie cu managerul departamentului. Candidatii pentru care este necesara cunoasterea unei limbi straine parcurg si o etapa de testare a nivelului de cunostinte lingvistice, cel targetat de noi este unul avansat.

Care sunt top 3 motive pentru care un junior sau un senior ar trebui sa aplice la Schneider Electric?

Schneider Electric ofera un mediu de lucru divers din punct de vedere cultural, datorita unui mix intre angajatii romani si straini si prezentei extinse la nivel global a grupului. De asemenea, compania pune foarte mult accent pe dezvoltarea angajatilor pe toate planurile si propune traininguri structurate atat pe partea de procese cat si soft skills, ceea ce sustine o cultura a inaltei performante.




Echipa Schneider Electric te asteapta in aceasta toamna la Angajatori de TOP Bucuresti, pe 14-15 octombrie!